  • Data: 2012-02-26 23:40:23
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 10:23:25 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > [...]
    > Ty mi opowiadasz ładną historyjkę a ja wiem, że to bajeczka jest. Ale ok,
    > wypowiedziałeś się, nie mogę całkiem tego skreślać.

    Ja też reklamowałam mailowo złą pracę listonosza.
    Zrobiłam scan listu, który był w mojej skrzynce, a adresowany był na
    inną ulicę. I ten scan załączyłam do skargi.
    W czasie biegu tej mojej skargi, dostawałam kopie maili kierowanych
    do odpowiednich komórek. Sprawa skończyła się zwolnieniem listonoszki.
    A mnie wyskoczył wrzód, bo to nie ona wrzucała listy, tylko ktoś kto
    ją zastępował, gdy ona była na chorobowym.
    Ale nikt chyba tego nie sprawdzał.

    I podczepię się pod Twój wątek z pytaniem do znających prawo, jak to jest z
    odpowiedzialnością prawną za przesyłkę korespondencyjną, która
    znajdzie się w mojej skrzynce:
    1. adresowana do kogoś kto już nie mieszka pod tym adresem
    2. mylnie dostarczona, bo ma inny adres
    Na dzień dzisiejszy, dzielnie odnoszę na pocztę te ad. 1 oraz te ad. 2
    dostarczam pod wskazany adres.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM