    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska
    Date: Sat, 25 Feb 2012 17:31:33 +0100

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jiavqk$edt$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tylko wiesz, ja z tej poczty korzystam raz na rok. Jak przed upływem
    > kolejnego roku np wpadnę pod samochód to już nigdy nie skorzystam. A
    > jakby mi przyszedł polecony z sądu i go nie odebrał to mogę się okazać
    > stratny. Dlatego zwróciłem uwagę, że już jestem stratny przez to, że
    > muszę drugi raz tam iść i o tydzień obsunęła mi się praca nad tym co
    > przyszło.

    Rozumiem Twoje zniesmaczenie, ale niele Ci moge pomóc.

    > Nie wiem. W sumie nie obchodzi mnie to. Jak dla mnie urzędy powinny
    > przyjmować całą dobę bo jak robią to w godzinach rannych to znaczy, że
    > jakieś 50% ludzi nie ma do nich dostępu co jest zupełnie niecelowe.

    W dobie Internetu w mojej ocenie powinno się dążyć do maksymalnego
    przeniesienia wszelkich spraw w sieć. Urzędnicy też ludzie i nie chcą
    nocować w urzędach. Natomiast nie zapominaj, że jakiś kreyn yto tak ułozył,
    że Poczta przestała być urzędem.

    > A myślę, że to wszystko da się udowodnić sprawdzając logi komórki choć to
    > skrajnie nieadekwatne jest.

    Logi komórek, to można sprawdzać w wypadku podejrzeń o popełnienie
    przestępstwa, a nie zamknięcia lokalu usługowego o 5 minut wcześniej.

    > Mnie nie chodzi o to że jest stała tylko, że jednorazowo poniosłem stratę
    > jak wyżej. Bo jestem klientem PP a nie samą PP. Oni sobie mogą sprawdzać
    > funkcjonowanie punktów itp itd a mnie interesuje wyłącznie czy przesyłka
    > do mnie dotarła.

    Poczta nie gwarantowała jej doręczenia w określonym terminie.

    > Mój zegarek chodzi dokładnie a zegarek gościa mnie nie obchodzi, może
    > zostawać dłużej jak nie potrafi go ustawić. Pamiętam dawno temu, jeszcze
    > tak trochę w komunie, po mieście chodziłem i widzę gościa przy
    > zamkniętych już drzwiach sklepu spożywczego gościa dyskutującego z
    > pracownicą, że jeszcze przed zamknięciem jest i powinno być otwarte, nic
    > tego dnia nie zdziałał, ale okazało się, że jest prezydentem miasta czy
    > coś i za jakiś czas sklepu już nie było. Gdyby dowodzenie, które
    > proponujesz, doprowadziło do takiego efektu to byłbym za.

    Nie wykluczone, że jak bedzie kilka skarg na tego Ajenta, to rozwiążą z nim
    umowę.

    > Wiem. Należało jednak kuriera zamówić.
    Co zresztą by nie zagwarantowało doręcznia, a jedynie zwiększyło
    prawdopodobieństwo.