  • 1. Data: 2002-12-22 22:40:18
    Temat: Pobicie i co dalej... ?
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    Mam takie pytanie...
    Sprobuje na poczatku w skrocie opisac sprawe...!
    Ubiegla niedziela... znalazlem sie w Czestochowie na ostatni tydzien przed
    swiatecznej nauki na Wsp... godzina 21 z minutami... esemesy od dziewczyny
    ze dostala esemesy od niepelnego 18 letniego gnojka... szlak mnie trafil...
    potem spokoj.. (trwalo to od czasu juz jakiegos z przerwami) Wrocilem w
    czwartek do rodzinnego miasta - spokoj...! w piatek kolo 17 telefon dzwoni
    grozi mi... wymiana txt masz wpierd... itp... Mowi w niedziele kiedy chce i
    rzyca mi textami... Decyzja krotka w niedziele NIE mowie dzisiaj... mowi
    dobra to czekam.. Decyzja krotka biore kumpla do asysty zeby mi pomogl jak
    cwel wyskoczy z kolegami... Wzialem dziewczyne w auto kumpla jadziemy.. Pod
    domem trabie i nic.. weszlismy na podworko (dom jednorodzinny) dzwonie
    otworzyl i z piesciami do mnie wystartowal... szarpanina...Kiedy sciagnalem
    go do ziemi i przytrzymalem... mowie "kurwa zapomnij i sie odpier... bo my
    spadamy... wyciagnolem legalny niemiecki maly gaz z spray'u i dodalem jak Ci
    psikne to po Tobie..." Odpowiedzial dobra pusc bo sie przeziebie" Zaufalem
    mu i puscilem gnojka.. rzucil sie na mnie i sieknal mi kolo lewego ucha...w
    tyl glowy... moze ciul myslal ze przytomnosc strace czy cos...! Wkurwilem
    sie i mu nasiekalem ze az sie lepiej czulem.... Kiedy wiedzial ze juz ma w
    buzie zaczal krzyczec NAPAD NAPAD RATUNKU POMOCY TO JEST NAPAD.. Wylecial
    sasiad w szoku bal sie podejsc jak zobaczyl mnie w plaszczu bo tak bylem na
    czarno ubrany.. wylecial na ulice spisuje nr rejestracyjny auta i krzyczy do
    sluchawki napad napad i podaje nr auta i model...! Czesciowo bylo po akcji
    pobieglem i mowie kurwa nie drzyj sie !!! bo nie odjezdzam... Moment idiota
    sie pozbieral i tez zaczal dzwonic...! Slysze sygnaly... jeden z jednej
    strony radiowoz... Passat z drugiej idioci polonezem na sygnale... po chwili
    trzeci eskortujacy... przyjechali panowie na akcje bo napad byl z gazem w
    rece... Popatrzyli stoi student informatyki w plasczu elegansko ubrany...
    Wpadli w smiech.. wiadomo policjanci po 25 roku zycia...! Wpadla mamuska
    pobitego... zaczela sypac historyjki jak to bylo itp... a ja protest ze jak
    niby pani wie jak teraz przyszla... Policja leje ze smiechu ale wykonuja
    prace.. przeszukali mnie.. gaz wyjebalem na szczescie.. koles wymyslal
    smieszne historie co to sie dzialo... Klamal jak z nut razem z mamusia...
    NIE MOGLEM mowie kurwa... klamia w zywe oczy...! Mowie jedziemy na komende..
    tam mnei przesluchuja i ich... poszkodowani wymyslili sobie hostoryjki..
    Klutnia na sali bo jak ma byc inaczej jak gowniarz klamie.. matka tak
    szalona ze prokuratora wewala a on mowi to co 48 godzin... Jakos tak wyszlo
    ze dzaismy sobie zgode i bez zadnych wpisow w akta opuszczamy sale... i po
    sprawie.. Teraz tak
    Moj blad:
    1 emocje i pobicie na terenie prywatnym
    2 gaz... jednal nikt nie widzial gazu wiec moze historie opowiadac..
    3 koles sklamal i wyszlo ze ja zaczalem a fakt taki ze otworzyl dzwi i do
    mnie pierwszy

    Co teraz ? Koles mi sie nie podoba... Nie dam sie zniewazyc przez nie
    wlasciwe i bzdurne z ich strony historie...
    Pytanei takie: Jak koles wroci pobity np do domkq... tzn nie bedzie widzial
    kto go bil ( a po co reklame robic...) to wowczas jak to bedzie ? Matka
    pojdzie i powie ze pewnei ja za tym stoje i co mi moze zrobic ? Jakim prawem
    posluza sie w stosunku do mnie ?
    Prosze o podpowiedzi...
    z gory thx

    --
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Zloz zyczenia swiateczne na:

  • 2. Data: 2002-12-23 06:46:01
    Temat: Re: Pobicie i co dalej... ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "^-NufC-^" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    <ciah>
    Popatrzyli stoi student informatyki w plasczu elegansko ubrany...
    > Wpadli w smiech..

    Ja też. Jak komputer ci się zawiesi to ty go z glana ?

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 3. Data: 2002-12-23 09:47:18
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > dobra to czekam.. Decyzja krotka biore kumpla do asysty zeby mi pomogl jak

    Czy oby chodziło o to że wyskoczy z kumplami?? :)

> [...]
    > sluchawki napad napad i podaje nr auta i model...! Czesciowo bylo po akcji
    > pobieglem i mowie kurwa nie drzyj sie !!!

    jakbyś tak kurwa do mnie powiedział, to pewnie byś się kurwa przeziębił ;)

    >bo nie odjezdzam... Moment idiota
    > sie pozbieral i tez zaczal dzwonic...! Slysze sygnaly... jeden z jednej
    > strony radiowoz... Passat z drugiej idioci polonezem na sygnale...

    Jak Cię nie spałowali to faktycznie idioci ;)

    >po chwili
    > trzeci eskortujacy... przyjechali panowie na akcje bo napad byl z gazem w
    > rece... Popatrzyli stoi student informatyki w plasczu elegansko ubrany...

    A co dałeś sobie wytatułować na czole "informatyka" ;))

> [...]
    wyszlo
    > ze dzaismy sobie zgode i bez zadnych wpisow w akta opuszczamy sale... i po

    Co Ty, wszyscy tak robią :)

> [...]
    > kto go bil ( a po co reklame robic...) to wowczas jak to bedzie ? Matka
    > pojdzie i powie ze pewnei ja za tym stoje i co mi moze zrobic ? Jakim

    Opowiadasz jakiś wątek z filmu "Psy"? Fajny ;). proponuję jednak pl.rec.film
    ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2002-12-23 12:19:33
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    to ty go z glana ?

    w glanach chodza dzieci
    --
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 5. Data: 2002-12-23 12:21:57
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    > Opowiadasz jakiś wątek z filmu "Psy"?

    Nieeeee... sytuacja miala miejsce jak opisalem

    --
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

  • 6. Data: 2002-12-23 12:36:23
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Nieeeee... sytuacja miala miejsce jak opisalem

    No tak stary, ale nie musiałeś aż tak "szczegółowo" opowiadać ;)), jestem
    młody samemu zdarza mi się zakrętami i innymi krzywymi rzucać (oj i to
    często jak coś robię),
    ale przy Tobie mi uszy (czytaj oczy) "zwiędły" ;)))).

    Pierwsza sprawa, że jeśli go ktoś pobije to pewnie Ty pierwszy pod
    lupę będziesz wzięty. Ale poza tym muszą Ci udowodnić, że to byłeś Ty,
    myślę, że jedyne, co Cię w takim przypadku może spotkać to nieprzyjemności
    związane z wezwaniem na policje.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2002-12-23 13:21:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    dziewczyny
    > ze dostala esemesy od niepelnego 18 letniego gnojka... szlak mnie
    (...)

    Hej,
    Popracuj nad tekstem. Brzmi nieźle, ale jeszcze trochę do "Wojny
    polsko-ruskiej pod flagą biało-czerwoną brakuje" :-)). No ale Masłoska
    była starsza gdy zaczynała.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 8. Data: 2002-12-23 13:38:39
    Temat: Odp: Pobicie i co dalej... ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik BaLab <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:au72qb$fm7$...@n...ipartners.pl...
    > Hej,
    > Popracuj nad tekstem. Brzmi nieźle, ale jeszcze trochę do "Wojny
    > polsko-ruskiej pod flagą biało-czerwoną brakuje" :-)). No ale Masłoska
    > była starsza gdy zaczynała.

    e tam sie znasz :-) fajnie napisał czytałam to z zapartym tchem i widziałam
    ogromne macho :-)

    Sandra

  • 9. Data: 2002-12-23 13:59:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > e tam sie znasz :-) fajnie napisał czytałam to z zapartym tchem i
    widziałam
    > ogromne macho :-)

    "Elegansko" ubrane;))

    Leszek

  • 10. Data: 2002-12-23 15:38:04
    Od: "^-NufC-^" <n...@w...pl>

    > "Elegansko" ubrane;))

    Elegancko... "C" jest kolo "S" ;))))

    P.S. No ale czekam na konkretne odpowiedzi na moje pytania :) 25 i pierwsza
    impreza juz za 2 dni ....

    --