    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie i co dalej... ?
    Date: Mon, 23 Dec 2002 10:47:18 +0100

    Użytkownik "^-NufC-^" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:au5eto$5pb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > swiatecznej nauki na Wsp... godzina 21 z minutami... esemesy od dziewczyny
    > ze dostala esemesy od niepelnego 18 letniego gnojka... szlak mnie
    trafil...
    > potem spokoj.. (trwalo to od czasu juz jakiegos z przerwami) Wrocilem w
    > czwartek do rodzinnego miasta - spokoj...! w piatek kolo 17 telefon dzwoni
    > grozi mi... wymiana txt masz wpierd... itp... Mowi w niedziele kiedy chce
    > rzyca mi textami... Decyzja krotka w niedziele NIE mowie dzisiaj... mowi
    > dobra to czekam.. Decyzja krotka biore kumpla do asysty zeby mi pomogl jak

    Czy oby chodziło o to że wyskoczy z kumplami?? :)

    >Wzialem dziewczyne w auto kumpla jadziemy.. Pod
    > domem trabie i nic.. weszlismy na podworko (dom jednorodzinny) dzwonie
    > otworzyl i z piesciami do mnie wystartowal... szarpanina...Kiedy
    sciagnalem
    > go do ziemi i przytrzymalem... mowie "kurwa zapomnij i sie odpier... bo my
    > spadamy... wyciagnolem legalny niemiecki maly gaz z spray'u i dodalem jak
    Ci
> [...]
    > tyl glowy... moze ciul myslal ze przytomnosc strace czy cos...! Wkurwilem
    > sie i mu nasiekalem ze az sie lepiej czulem.... Kiedy wiedzial ze juz ma w
    > buzie zaczal krzyczec NAPAD NAPAD RATUNKU POMOCY TO JEST NAPAD.. Wylecial
    > sasiad w szoku bal sie podejsc jak zobaczyl mnie w plaszczu bo tak bylem
    na
    > czarno ubrany.. wylecial na ulice spisuje nr rejestracyjny auta i krzyczy
    do
    > sluchawki napad napad i podaje nr auta i model...! Czesciowo bylo po akcji
    > pobieglem i mowie kurwa nie drzyj sie !!!

    jakbyś tak kurwa do mnie powiedział, to pewnie byś się kurwa przeziębił ;)

    >bo nie odjezdzam... Moment idiota
    > sie pozbieral i tez zaczal dzwonic...! Slysze sygnaly... jeden z jednej
    > strony radiowoz... Passat z drugiej idioci polonezem na sygnale...

    Jak Cię nie spałowali to faktycznie idioci ;)

    >po chwili
    > trzeci eskortujacy... przyjechali panowie na akcje bo napad byl z gazem w
    > rece... Popatrzyli stoi student informatyki w plasczu elegansko ubrany...

    A co dałeś sobie wytatułować na czole "informatyka" ;))

> [...]
    > prace.. przeszukali mnie.. gaz wyjebalem na szczescie.. koles wymyslal
    > smieszne historie co to sie dzialo... Klamal jak z nut razem z mamusia...
    > NIE MOGLEM mowie kurwa... klamia w zywe oczy...! Mowie jedziemy na
    komende..
    > tam mnei przesluchuja i ich... poszkodowani wymyslili sobie hostoryjki..
    > Klutnia na sali bo jak ma byc inaczej jak gowniarz klamie.. matka tak
    > szalona ze prokuratora wewala a on mowi to co 48 godzin... Jakos tak
    wyszlo
    > ze dzaismy sobie zgode i bez zadnych wpisow w akta opuszczamy sale... i po

    Co Ty, wszyscy tak robią :)

    > 2 gaz... jednal nikt nie widzial gazu wiec moze historie opowiadac..
    > 3 koles sklamal i wyszlo ze ja zaczalem a fakt taki ze otworzyl dzwi i do
    > mnie pierwszy
    >
    > Co teraz ? Koles mi sie nie podoba... Nie dam sie zniewazyc przez nie
    > wlasciwe i bzdurne z ich strony historie...
    > Pytanei takie: Jak koles wroci pobity np do domkq... tzn nie bedzie
    widzial
    > kto go bil ( a po co reklame robic...) to wowczas jak to bedzie ? Matka
    > pojdzie i powie ze pewnei ja za tym stoje i co mi moze zrobic ? Jakim
> [...]

    Opowiadasz jakiś wątek z filmu "Psy"? Fajny ;). proponuję jednak pl.rec.film
    ;)

    Pozdrawiam

    Darek