  • 11. Data: 2003-06-26 14:49:10
    Temat: Re: Pobicie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    I co, nie przedawnia sie takie cos w KC ?

    Pewnie, że się przedawnia, ale wytłumacz to babie. Poszła na skargę do
    Komendanta na policjanta, że nie chce tego przyjąć.

  • 12. Data: 2003-06-26 14:50:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to gdzie wyście to piwo pili, skoro jej nikt nie widział?

  • 13. Data: 2003-06-26 15:58:58
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > - ile tak rozsadnie moglbym sobie zazyczyc pieniazkow
    Na pewno tyle, zeby starczylo Ci na wstawienie zeba
    Sasza

  • 14. Data: 2003-06-26 18:21:51
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co tak mało. za złamany nos i stratę 2 zębów. Nowe ząbki przeca nie
    > odrosną no chyba że jesteś słoniem to będziesz miał trzecie na starość. Za
    > sam nos mogłeś się starać o 10000 zł 10% uszczerbku razy 1000 do 1500 zł
    za
    > każdy 1% a każdy ząb to jeden procent no i do tego koszty poniesione na
    > leczenie i protezę.
    >
    > Stan_Z

    Zęby nie były w najlepszym stanie. Wystarczyło lekko stuknąć i by wypadły.
    A jeden się złamał i cośtam się z nich jeszcze zrobiło.

  • 15. Data: 2003-06-26 21:20:23
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na pewno tyle, zeby starczylo Ci na wstawienie zeba

    Kiedyś się z ciekawości dopytywałem (też mi się zęby ze szczęką pożegnały,
    ale w wyniku konfliktu z Matką Ziemią ;)

    To było jakieś 2 lata temu i wtedy w przeliczeniu na złotówki z dolarów
    implanty za 'jedynki' i podobne kosztowały koło 5'000PLN (za sztukę)

    Nie wiem, ile teraz...

    ATSD to taka mała rada - jak ząb wybity albo ułamany to warto pozbierać
    kawałki. Nie wiem, czy coś ze złamanym da się zrobić (ale coś mi się
    kołącze, że chyba tak), natomiast wybite z korzeniami to się daje
    replantować - z tym procesem miałem szansę zapoznać się z pierwszej ręki :)

  • 16. Data: 2003-06-27 08:38:59
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kołącze, że chyba tak), natomiast wybite z korzeniami to się daje
    > replantować - z tym procesem miałem szansę zapoznać się z pierwszej ręki

    Implant kosztuje niecałe 3000 zł. I trwa troche wstawienie. Chociaż ostatnio
    polski jakiś DR wymyślił szybki i niebolesny sposób. Gdzieś był art implant
    w 45 minut.

  • 17. Data: 2003-06-27 10:16:47
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "OSIEK" <o...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam odnosnie tego faktu pare pytanek:
    > - kiedy najpozniej moge sie wybrac na policje i zalozyc sprawe, no i ile
    > takie cos sie moze ciagnac
    > - czy duzo znaczacy jest fakt ze policja po zajsciu wykryla troszke
    promili
    > - ile tak rozsadnie moglbym sobie zazyczyc pieniazkow
    > - zasadniczo nie mam zadnego konkretnego swiadka zajscia, tyle ze kolesia
    > rozpoznalem pozniej jak wsiadal do autka a jeden moj ziomek poinformowal
    > mnie kto to, wiec jakie sa szanse ze wygram.
    > Chwilowo to tyle, dziwki wielkie za jakiekolwiek wskazowki.

    nie chodź na dyskoteki

  • 18. Data: 2003-06-27 18:19:49
    Od: "OSIEK" <o...@m...pw.edu.pl>

    | nie chodź na dyskoteki

    taaaaaaaaaaak? a jak ktos kogos uderzy na chodniku to wypadaloby powiedziec
    :nie chodz po chodniku

  • 19. Data: 2003-06-28 18:18:51
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Osobiście znam przypadek, gdy pewna dama
    > w Krakowie po 30 latach usiłowała złożyć zawiadomienie na sąsiada, że
    > powiedział do niej na korytarzu "Ty stara kurwo".
    Ciekawe, co ją ubodło w tym stwierdzeniu?
    "Tylko nie stara, tylko nie stara!"
    ROTFL

    chester
    --
    "Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
    chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)