  • 1. Data: 2002-06-18 08:12:23
    Temat: Po wyroku w zawieszeniu
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wyrok brzmial: 10 miesiecy pozbawienia wolnosci w zawieszeniu na 2 lata.
    Te dwa lata minely w 11 kwietnia. Czy teraz jak ktos pyta o karalnosc, to
    byl
    karany czy nie (wszelkie ankiety do pracy). Kolega stara sie o prace
    i przy wypelnianiu ankiety bylo takie zapytanie. A twierdzi, ze sedzia przy
    oglaszaniu
    wyroku powiedzial cos takiego; Jezeli przez te 2 lata nic nie narozrabia to
    tak jak by nie byl karany.
    Moglby mi to ktos wyjasnic, zebym go uswiadomil jak to jest z jego
    karalnoscia?

    --

    JaDaReK

    [...] Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego.
    ( . ) ( . )
    ) (
    ( v )

  • 2. Data: 2002-06-18 08:16:45
    Temat: Re: Po wyroku w zawieszeniu
    Od: "Maciey" <m...@w...pl>

    Użytkownik "JaDaReK" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak jak by nie byl karany.
    > Moglby mi to ktos wyjasnic, zebym go uswiadomil jak to jest z jego

    He he
    to nie ma znaczenia, jak kolega ma wyrok w zawiasach to i tak w rejestrze
    jest jako osoba karana, nawet po ukończeniu tzw. okresu próby w tym
    przypadku 2 lat. Kolega niech pamięta, że ma ciepło wtedy jak popełni
    przestępstwo z tego samego paragrafu w trakcie trwania kary. Dopiero chyba
    po 3 lub 5 latach można wystą[pić z wnioskiem o wymazanie ale nie wiem
    dokładnie

    pozdr

    Maciey

  • 3. Data: 2002-06-18 09:28:27
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

> [...]
    >
    > pozdr
    >

    > Maciey
    >
    > to na czym wtedy by polegala kara zawieszenia??? po to ona jest by dac
    mozliwosc poprawy jak sie ja przewiduje i tak sprawca skazany na np 10 m-cy
    za nieplacenie alimentow ma mozliwosc poprawy - wtedy jest kara w
    zawieszeniu te przykladowe 2 lata- po wykonaniu zalecen sadu(np zaplaceniu
    zaleglych alimento) dana osoba jest jak inna osoba NIEKARANA

  • 4. Data: 2002-06-18 14:00:25
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002, Kingurek wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ > to na czym wtedy by polegala kara zawieszenia???

    A na tym, że za pierwsze przestępstwo karę się "odwiesza"
    i wedle prawa bez dyskusji, sądzenia i wyroku (skoro już
    był) idzie odpokutować[1].
    A za drugie jest osobna rozprawa.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] Nie pamiętam jak to było z synam p.prezydenta W., bo
    zdaje się "odwieszenie" nie zadziałało. Wniosek: nie zawsze działa.

  • 5. Data: 2002-06-18 22:39:46
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

> [...]
    > tak jak by nie byl karany.
    > Moglby mi to ktos wyjasnic, zebym go uswiadomil jak to jest z jego

    Zatarcie skazania nastąpi 11 października - art. 76 kk.

    Marcyś

  • 6. Data: 2002-06-19 08:27:01
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > przestępstwo z tego samego paragrafu w trakcie trwania kary. Dopiero chyba
    > po 3 lub 5 latach można wystą[pić z wnioskiem o wymazanie ale nie wiem

    Jak mozna takie glupoty pisac. Po uplywie 6 miesiecy od uplywu tego
    okresu proby (tzn. dokladnie 12 Pazdziernika 2002) z mocy prawa nastepuje
    zatarcie skazania i od tego dnia moze mowic, ze byl nie karany! (patrz
    artykul 76 paragraf 1 Kodeksu Karnego)
    To jest jedyna poprawna odpowiedz...

    Prosze o nie pisanie wiecej glupot.

    KonradG.

  • 7. Data: 2002-06-19 10:35:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Legislator wrote:
    [cut]
    > To jest jedyna poprawna odpowiedz...

    A czy nie mozna starac sie wczesniej o zatarcie tego? Slyszalem ze po
    2,5 roku od uprawomocnienia sie wyroku (albo zle zrozumialem).

    > Prosze o nie pisanie wiecej glupot.

    ;-)

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 8. Data: 2002-06-19 12:03:50
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Bzdrężyło, Marcin Nowakowski wyhycnął (a może wyhycnęła?) ponad, pisząc:
    > Legislator wrote:
    > [cut]
    >
    > A czy nie mozna starac sie wczesniej o zatarcie tego? Slyszalem ze po
    > 2,5 roku od uprawomocnienia sie wyroku (albo zle zrozumialem).

    Bardzo dobrze słyszałeś. 2 lata zawieszenia + 6 miesięcy po okresie próby
    daje 2,5 roku :-)

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś
    --
    Bzdrężyło, szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach. kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 9. Data: 2002-06-19 13:07:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Tomasz Kiełpiński wrote:
    > Bardzo dobrze słyszałeś. 2 lata zawieszenia + 6 miesięcy po okresie próby
    > daje 2,5 roku :-)

    Chodzilo mi bardziej o wyrok typu rok+5 w zawieszeniu (za
    art271par3+284par2). Chodzilo tam o kwote 6tys.