  • Data: 2011-03-28 11:27:00
    Temat: Re: Po jakim czasie się przedawnia kradzież?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dlaczego dziwne. Zadaniem więzienia jest: odstraszanie przed,
    > izolowanie jednostki niepożądanej oraz resocjalizacja. Żadna z tych
    > sytuacji nie zachodzi w tym wypadku.
    > Więc raczej byłoby dziwne, gdyby ktoś sam się chciał skazać na
    > zmarnowanie życia sobie i rodzinie, z czego by nic nie przyszło
    > dobrego.
    >
    > Chodzi przecież o wyrównanie, na ile to możliwe, szkód
    > poszkodowanemu, a nie bezmyślne generowanie kolejnych ofiar.

    Jeśli ktoś naprawdę żałuje za grzechy to powienien być także przygotowany na
    przyjęcie ewentualnych konsekwencje swojego negatywnego czynu.

    Bo to raczej wygląda na stracha że a nuz sie wyda i co wtedy, ach oddam sam
    ale pod warunkiem że mi sie nic nie stanie.

    Nawet gdyby doszło do procesu to nalezy sądzić że sąd nie skazałby
    złodzieja, kóry sam sie przyznał i naprawił szkodę na karę bezwzględnego
    pozbawienia wolności.