  • Data: 2014-12-09 14:34:29
    Temat: Re: Po co kod pocztowy na listach
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: o ile PP. ma z okazji obecności skrzynek pocztowych doskonale
    > rozwiązany problem zwrotów, o tyle dobrze wiedzieć, że trzeba
    > uczynić nieczytelnym właśnie kod - bo jak automat rozpozna
    > kod, to list ponownie trafi do adresata, dopisków "zwrot"
    > automat nie czyta, a i listonosz niekoniecznie :D
    > Stąd mój wniosek, że "automat" jednak działa.

    Ba, jak mi taka informacja była potrzebna to pisałeś o firmanctwie i
    innych abstrakcyjnych bytach :).

    A ja się użerałem z jednym zwrotem który mi chyba wrzucali do skrzynki z
    5 razy. A ja najpierw zaznaczyłem odpowiedni ptaszek z tyłu, potem
    dopisywałem: "nie mieszka", "nadal nie mieszka", "nie mieszka i mieszkać
    nie będzie".

    p. m.