  • Data: 2014-12-10 09:59:35
    Temat: Re: Po co kod pocztowy na listach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Dec 2014, m wrote:

    > Ba, jak mi taka informacja była potrzebna to pisałeś o firmanctwie i innych
    > abstrakcyjnych bytach :).

    ?? :O
    A o zwroty pytałeś czy o firmanctwo? ;)

    > A ja się użerałem z jednym zwrotem który mi chyba wrzucali do skrzynki z 5
    > razy. A ja najpierw zaznaczyłem odpowiedni ptaszek z tyłu, potem dopisywałem:
    > "nie mieszka", "nadal nie mieszka", "nie mieszka i mieszkać nie będzie".

    No jak mi pierwszy raz zwrot zabawił się w bumerang, to spytałem na
    poczcie o co chodzi i mi wyjaśnili wraz z zapodaniem antoditum :)
    (tego "unieczytelnienia" kodu, a najlepiej całego adresu adresata właśnie,
    uwaga - przekreślenie nie wystarczy, automat przekreślone "umie"
    przeczytać, przekreślić grubym mazakiem aby było nieczytelne albo
    powpisywać stos bzdur w pętli!)

    pzdr, Gotfryd