    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co dowody osobiste ?
    Date: Sun, 01 Sep 2002 15:55:02 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 1 Sep 2002 13:30:26 +0200), "N30"
    <n...@h...sk.no.spam> był(a) napisał(a):

    >Lol. a jak nazwiesz mozliwosc jazdy:
    >rowerem,
    >motorowerem,
    >skuterem po drogach publicznych bez prawojazdy?

    Takoż bzdurą. Jeszcze rower móglby zaakceptować, jeśliby oświata na
    poziomie uwzględniała zajęcia z zasad ruchu drogowego, to można by
    założyć, że na poziomie roweru każdy powinien dostawać kartę rowerową
    w szkole, po zaliczeniu takich właśnie lekcji.

    Odnośnie motorowera czy skutera to już jest jak dla mnie dyskusyjne.
    Sam robiłem kartę motorowerową za bajtla i zgadzam się, że może to być
    dostępne, ale po kursach, choćby własnie w szkole.

    >a pasazer z prawkiem ;] to lepsze rozwiazanie niz u nas pan instruktor oraz
    >pan egzaminator.

    Nieprawda. Instruktor:
    a) jest wykwalifikowany do nauczania
    b) ma specjalne auto z możliwością reakcji na błędy kursanta

    >lepiej imho nauczy jezdzic np ojciec niz jakis komercyjny
    >koles ktoremu wisi czy umiesz jezdzic.

    Taki, któremu wisi to długo na rynku się nie utrzyma. To właśnie jemu
    zależy na tym, żeby Cię wszykolić tak, żebyś egzamin zdał.

    >A co da? jak komus wjedziesz w dupsko
    >to bedzie na na niego a nie na Ciebie. Btw bylem w U.K. i tam jezdza duzo
    >lepiej niz my w polsce. Jest wieksza kultura na drodze i wydaje sie ze jest
    >mniej wypadkow.

    Bynajmniej z powodów przez Ciebie opisanych.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)