  • 1. Data: 2006-10-06 09:10:47
    Temat: Pluskwa w domu
    Od: a...@a...pl

    Jakie działania mozna podjąc jesli znalazłoo sie pluskwę zainstalowana w
    urzadzeniu elektrycznym we własnym mieszkaniu?

  • 2. Data: 2006-10-06 09:20:16
    Temat: Re: Pluskwa w domu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@a...pl napisał(a):

    > Jakie działania mozna podjąc jesli znalazłoo sie pluskwę zainstalowana w
    > urzadzeniu elektrycznym we własnym mieszkaniu?

    Operacyjne ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-10-06 09:22:57
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jakie działania mozna podjąc jesli znalazłoo sie pluskwę zainstalowana w
    > urzadzeniu elektrycznym we własnym mieszkaniu?

    Wystarczy porządny młotek i dobre oko ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 4. Data: 2006-10-06 09:31:13
    Od: a...@a...pl

    > Operacyjne ;)

    no bardzo zabawne ale powiedzmy ze operacja została dokonana- co dalej?
    To samo dotyczy niewinnego prezentu zabawki otrzymane prezz kogos z podłsuhem i
    monitoringiem w srodku.

  • 5. Data: 2006-10-06 09:36:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@a...pl napisał(a):

    > no bardzo zabawne ale powiedzmy ze operacja została dokonana- co dalej?
    > To samo dotyczy niewinnego prezentu zabawki otrzymane prezz kogos z podłsuhem i
    > monitoringiem w srodku.

    Operacyjne dzialania w takiej sytuacji to dezinformacja, celem ktorej
    jest wprowadzenie podsluchujacego w blad przy jednoczesnym jego
    namierzaniu - takze metodami operacyjnymi ;) Moze to na ten przyklad
    polegac na tym, ze specjalnie do tego mikrofonu spiewany bedzie hymn
    jakiejs partii politycznej etc ;P

    j.

  • 6. Data: 2006-10-06 09:56:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu a...@a...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > no bardzo zabawne ale powiedzmy ze operacja została dokonana- co dalej?
    > To samo dotyczy niewinnego prezentu zabawki otrzymane prezz kogos z podłsuhem i
    > monitoringiem w srodku.
    Trzeba szybko ten podsluh opatentowac:)
    --
    badzio

  • 7. Data: 2006-10-06 10:19:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    januszek wrote:

> [...]
    > namierzaniu - takze metodami operacyjnymi ;) Moze to na ten przyklad
    > polegac na tym, ze specjalnie do tego mikrofonu spiewany bedzie hymn

    Albo stawiamy pluszowa ta kaczuszke na telewizorze i puszczamy TV
    Trwam...
    ;)

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 8. Data: 2006-10-06 10:27:12
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > no bardzo zabawne ale powiedzmy ze operacja została dokonana- co dalej?

    powiedz do mikrofonu, ze w parku obok ławki zakopałaś milion złoty i zobacz kto
    zacznie kopać

  • 9. Data: 2006-10-06 11:29:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Jakie działania mozna podjąc jesli znalazłoo sie pluskwę zainstalowana w
    > urzadzeniu elektrycznym we własnym mieszkaniu?

    Na przykład można wykonać dezynsekcję. ;)

    Piotr

  • 10. Data: 2006-10-06 11:39:20
    Od: a...@a...pl

    Operacyjne ;)

> [...]
    > namierzaniu - takze metodami operacyjnymi ;) Moze to na ten przyklad
    > polegac na tym, ze specjalnie do tego mikrofonu spiewany bedzie hymn

    ok.czyli co znaczy to ,że jest to całkowicie legalne i kazdy moze sobie wrzucić
    podsłuch gdzie tylko chce?