    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 12:09:05 +0100

    Nie jestem prawnikiem ale z opisu dedukuje że ponieważ na piśmie w sumie nie
    masz żadnego haka na niego bo z punktu widzenia prawa wszystko odbyło się
    fair. Sprzedał ci towar ty go przyjąłeś potem wysłaleś do reklamacji a z
    tego co wnioskuję gośc nie chce ci oddać towaru z reklamacji no to tu juz
    będzie podstawa aby donieśc prokuraturze o popełnieniu przestępstawa
    przywłasczenia sobie mnienia prywatnego z tym że nie jestem pewnien czy nie
    będziesz mu musiał osobiście wytoczyć sprawy tu juz musi prawnik
    odpowiedzieć ew spytaj sie na policji.
    Sprawa druga to sprawa stikerów, jesli nie masz świadków na to w jakim
    stanie przyszeł do ciebie monitor to nic mu nie udowodnisz twoje słowo
    kontra jego słowo.
    Kazdy sewiadek jest dobry z tym że rodzina to nie swiadek ;)
    No i zakładam że kazda rozmowa jest na pismie tzn masz przynajmniej zapis
    korespondencji z allagro i email w ktorym gośc ci pisze że nie odda sprzetu.
    Nie wiem jak pisze w gwarancji ile ma dni na naprawe ale jeśli twierdzi że
    nie naprawi to sprzet musi odeslac.
    Spytaj się Rzecznika Praw Konsumenta (darmowa porada)
    Rzecznik Praw Konsumenta -tel. 4785100 (Jastrzębie)
    Rzecznik Praw Konsumenta -tel. 2538011 (Katowice)
    (inne woj szukaj w necie numerów ew pod tymi ci podadza wlasciwy)
    jaki termin go obowiazuje w takiej sytuacji i jaka formę prawną wybrać.
    A wydaje mi się że doniesienie na policji o oszustwo tez mozna zgłosić ale
    tu bez świadka nic nie wskórasz tak jak mówiłem słowo jego vs twoje.
    (mnie sie raz przytrafila taka beznadziejna sytuacja że wiedziałem
    kto i co ukradł ale nie potrafiłem tego udowodnić a człowiek wedle prawa
    póki mu sie nie udowodni winy jest nie winny ;)

    Mam nadzieję że pomogłem.