    From: "WB" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismo z Rejonowego Zakladu Energetycznego
    Date: Mon, 11 Mar 2002 08:42:38 +0100

    > czyli instalacja od tych bezpiecznikow nazwijmy "glownych" do ktorych nie
    > mam dostepu, bo sa zaplombowane jest moja wlasnoscia - ale do tej
    > skrzyneczki sa wlasnoscia z tego wynika - ZE - dobrze rozumuje?
    >
    > ania

    Witam mój poprzedni post nie doszedł, więc ponawiam odpowiedź.
    W zasadzie całość instalacji, która jest zainstalowana na budynku należy do
    administratora tej posesji, mimo tego, że jest ona zaplombowana przez
    odpowiednie służby ZE (z przyczyn wyjaśnionych przezemnie wcześniej).
    Dokładnej informacji na tenat granicy kompetencji - podziału stron - udzieli
    Ci dział dokunentacji lub technicznej obsługi w danym RZE, lub szef
    posterunku enegetycznego Twojego terenu. Podział storn musi być zawarty w
    nowej umowie na sprzedaż energii elektrycznej, której kopię otrzymujesz.