  • Data: 2007-03-14 21:24:31
    Temat: Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > Czy mam prawo do wymagania od pracownika pisemnej rejestracji czasu
    > pracy (etat)?
    > Wpisywałby, że rozpoczął pracę o... a zakończył pracę o...

    Masz _obowiązek_ prowadzenia takiej ewidencji czasu pracy. Zgodnie z
    ministerialnym rozporządzeniem musi zawierać nie tylko godziny
    normatywnego czasu pracy ale też czy pracownik był obecny/nieobecny w inne
    dni - dokładnie mogę Ci podać jutro. Za brak takiej ewidencji PIP stosuje
    odpowiednie pisemko o naruszeniu prawa :)

    Pozdrawiam
    Asia