eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPisemna rejestracja czasu pracy › Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
  • Data: 2007-03-15 16:13:05
    Temat: Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > O ewidencji dziennej to ja wiem, ale czy pracownik sam ma notować
    > godziny rozpoczęcia i zakończenia, czy też ja sam mam zadbać o to?

    Nie widzę różnicy "więc po co przepłacać". Prawo określa, że masz
    obowiązek prowadzić taką dokumentację.
    Wskazujesz pracownikowi miejsce, gdzie ma składać podpis, odbierasz
    wypełnioną kartę i tyle.
    --
    Pozdrawiam
    AsiaS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1