  • 1. Data: 2002-05-25 11:34:26
    Temat: Pirat - zwolnienie od odpowiedazialnosci - cd
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Ciag dalszy tematu:
    Czy moze ponizszy tekst chroni pirata przed uniknieciem odpowiedzialnosci?
    "
    Oferowane tu filmy moga służyć wyłącznie jako kopie zapasowe, jeżeli posiada
    się je na orygianale DVD.

    Pobierane przeze mnie opłaty pokrywają jedynie koszty manipulacyjne
    (czas,nosniki danych,kompresja do div-x)"

    Pozdrawiam
    Morph

  • 2. Data: 2002-05-26 13:37:04
    Temat: Re: Pirat - zwolnienie od odpowiedazialnosci - cd
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Morph
    >
    > pod warunkiem ze robisz (masz przy sobie jedna kopie i naprawde masz
    oryginal w domu ) oraz wykupiles licencje na mp4 - divixa

  • 3. Data: 2002-05-26 20:01:17
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl>

    Hej!

    > pod warunkiem ze robisz (masz przy sobie jedna kopie i naprawde masz
    > oryginal w domu ) oraz wykupiles licencje na mp4 - divixa

    Jemu chodziło chyba o to, że ten, co niby zamawia kopie ma u siebie
    oryginał. Ale osoba wykonująca kopię nie może odpowiadać za osobę
    zamawiającą kopię, co niby miałoby zwolnić go z odpowiedzialności :-) To
    chyba tak nie zadziała ;-)))

    A tak z trochę innej beczki: załóżmy, czysto 'teoretycznie' ;-) że mam
    divx'a, niech będzie że ściągniętego z sieci, wyłącznie na swój użytek.
    Nikomu nie pożyczam, a tym bardziej nie sprzedaję. Film tak mi się spodobał,
    że aż wypaliłem sobie go na płytce. Czy prawo, w razie "złapania za rękę" na
    posiadaniu takowego divx'a przewiduje w takiej sytuacji jakieś kary?
    A jak wygląda sprawa z muzyką? Gdzieś kiedyś słyszałem, że mogę zakupionymi
    (legalnie) przez siebie utworami podzielić się z rodziną i bliskimi
    znajomymi. Czy to stosuje się też do filmów? No bo przecież mógłby mi
    znajomy pożyczyć film, a ja sobie go skopiować.(?)

    Pozdrawiam
    Hocus

  • 4. Data: 2002-05-27 12:02:49
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Użytkownik "hocus" <n...@d...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znajomymi. Czy to stosuje się też do filmów? No bo przecież mógłby mi
    > znajomy pożyczyć film, a ja sobie go skopiować.(?)

    Nosnik przechowywania film nie ma nic do rzeczy.
    I jesli nie czerpiesz z tego zadnych korzysci materialnych to nie moga ci
    nic zrobic.

    Pozdrawiam
    Morph