  • 1. Data: 2002-05-25 11:09:11
    Temat: abolicja na programy ktos wie!?
    Od: "ls" <a...@d...l>

    Witam, mam pytanie, slyszalem ze starsze wersje windows i worda/excela sa
    objete abolicja, tzn ze mozna je uzywac bez konsekwencji prawnych i
    wykupywania licencji, ale nie bardzo moge cos znalezc na ten temat. Czy ktos
    moglby mi to objasnic lub podac gdzie to moge znalezc?
    Pozdrawiam PiotrW

  • 2. Data: 2002-05-25 11:13:21
    Temat: Re: abolicja na programy ktos wie!?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    ls na pl.soc.prawo:
    > Witam, mam pytanie, slyszalem ze starsze wersje windows i worda/excela sa
    > objete abolicja,

    Nie. W takiej formie nigdy nie były. Była abolicja w pierwszej wersji
    ustawy o prawach autorskich i pokrewnych, ale na już zainstalowane
    oprogramowanie. Zniesiona nowelizacją afair z 2000 roku.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/