eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pilne - prosze o pomoc
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2002-03-29 22:54:34
    Temat: Pilne - prosze o pomoc
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem bedzie
    juz po ptakach.

    Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    nowy.

    pzdr

    matjaw



  • 2. Data: 2002-03-29 23:13:21
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: z...@p...onet.pl (Zagiel)

    Możesz skorzystać z prawa rękojmi tylko że wtedy rezygnujesz z gwarancji!!.
    Sprzedawca musi dokonać jak najszybszej naprawy czyli ma 14 dni roboczych
    jeżeli nie zdąży musi dać nowy aparat tel. i w tym momencie nie użerasz się
    z serwisem i z nie wiadomo jakimi terminami napraw.

    Żagiel
    ----- Original Message -----
    From: "matjaw" <m...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, March 29, 2002 11:54 PM
    Subject: Pilne - prosze o pomoc


    > pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem
    bedzie
    > juz po ptakach.
    >
    > Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    > innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu
    wady
    > w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?
    >
    > Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa
    3
    > lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli
    zaraz
    > po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    > rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny)
    na
    > nowy.
    >
    > pzdr
    >
    > matjaw
    >
    >



    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo


  • 3. Data: 2002-03-29 23:33:26
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, matjaw wrote:
    [...]
    >+ Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    >+ innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    >+ w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    AFAIK nie.

    >+ Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    >+ lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    >+ po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    >+ rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    >+ nowy.

    MOŻE się zdarzyć, że dostawca sprzedawcy (hurtownik) daje taki
    rodzaj rękojmi (nieoobowiązkowej !) owemu sprzedawcy - wtedy
    jest szansa. Inaczej... marnie.

    Pozdrowienia, Gotfryd


  • 4. Data: 2002-03-30 11:00:22
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zagiel" <z...@p...onet.pl> napisał

    > Możesz skorzystać z prawa rękojmi tylko
    > że wtedy rezygnujesz z gwarancji!!.
    > Sprzedawca musi dokonać jak najszybszej naprawy czyli ma 14 dni roboczych

    1) Jakiej naprawy? Sprzedawca naprawia? Telefony?
    Co do zasady mylisz się.
    2) 14 dni roboczych, przy rękojmi? Mylisz się.
    3) Za często się mylisz więc daruj sobie takie rady bo wprowadzasz w błąd.








  • 5. Data: 2002-03-30 11:33:09
    Temat: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, matjaw wrote:

    > Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    > innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu wady
    > w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?

    Nie. Sprzedawca powinien uczynić to niezwłocznie, ale terminu zawitego nie
    ma.

    > Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa 3
    > lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli zaraz
    > po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    > rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny) na
    > nowy.

    W ramach rękojmi? Wątpię czy się uda.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1