  • 1. Data: 2002-03-29 19:06:10
    Temat: Konkursy na www - czy wolno ?
    Od: "Lukasz" <l...@s...pl>

    Witam
    Prowadze serwis www, nie prowadze dzialalnosci gospodarczej.
    Czy w takiej sytuacji moge na mojej witrynie organizowac konkursy z
    nagrodami pienierznymi lub rzeczowymi. Chodzi o konkursy w ktorych wygrywa
    ten kto pierwszy przesle e-mailem prawidlowa odpowiedz.
    Czy tak wolno , czy moze musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza ?
    Prosze o odpowiedz.
    Lukasz
    l...@s...pl

  • 2. Data: 2002-04-02 13:12:35
    Temat: Re: Konkursy na www - czy wolno ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Lukasz wrote:

    > Prowadze serwis www, nie prowadze dzialalnosci gospodarczej.
    > Czy w takiej sytuacji moge na mojej witrynie organizowac konkursy z
    > nagrodami pienierznymi lub rzeczowymi. Chodzi o konkursy w ktorych wygrywa

    Już ci odpowiedziałem że możesz.

    > ten kto pierwszy przesle e-mailem prawidlowa odpowiedz.
    > Czy tak wolno , czy moze musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza ?

    Nie musisz.

    PS. Przed zorganizowaniem konkursu skonsultuj się ze słownikiem
    ortograficznym.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)