eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPilne - prosze o pomoc › Re: Pilne - prosze o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl
    !news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: z...@p...onet.pl (Zagiel)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilne - prosze o pomoc
    Date: 30 Mar 2002 00:13:21 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 47
    Message-ID: <010701c1d776$f4ad5ec0$9aebfea9@korek>
    References: <a82red$u1a$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1017443601 959 192.168.240.245 (29 Mar 2002 23:13:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Mar 2002 23:13:21 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Received: from pb82.bialap.sdi.tpnet.pl ([80.49.11.82]:263 "HELO korek") by
    ps2.test.onet.pl with SMTP id <S835092AbSC2XMH>; Sat, 30 Mar 2002
    00:12:07 +0100
    X-Received: from pb82.bialap.sdi.tpnet.pl ([80.49.11.82]:263 "HELO korek") by
    ps2.test.onet.pl with SMTP id <S835092AbSC2XMH>; Sat, 30 Mar 2002
    00:12:07 +0100
    X-Received: from pb82.bialap.sdi.tpnet.pl ([80.49.11.82]:263 "HELO korek") by
    ps2.test.onet.pl with SMTP id <S835092AbSC2XMH>; Sat, 30 Mar 2002
    00:12:07 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:88709
    [ ukryj nagłówki ]

    Możesz skorzystać z prawa rękojmi tylko że wtedy rezygnujesz z gwarancji!!.
    Sprzedawca musi dokonać jak najszybszej naprawy czyli ma 14 dni roboczych
    jeżeli nie zdąży musi dać nowy aparat tel. i w tym momencie nie użerasz się
    z serwisem i z nie wiadomo jakimi terminami napraw.

    Żagiel
    ----- Original Message -----
    From: "matjaw" <m...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Friday, March 29, 2002 11:54 PM
    Subject: Pilne - prosze o pomoc


    > pile bo licza sie godziny - w sobote firma jest czynna do 14 a potem
    bedzie
    > juz po ptakach.
    >
    > Czy istnieje jakis przepis (wynikajacy z rękojmi, gwarancji czy czegos
    > innego) zmuszajacy sprzedawce do wymienienia rzeczy na nowa po wykryciu
    wady
    > w terminie 3 (lub ilus tam dni - po ilu maksymalnie dniach?) od zakupu?
    >
    > Chodzi mi o to aby nie oddawac do naprawy gwarancyjnej co zapewnie potrwa
    3
    > lub wiecej tygodni - tylko zeby mi od reki (lub prawie od reki - czyli
    zaraz
    > po udowodnieniu /czy tez uznaniu przez sprzedawce/ sprzedawcy, ze wada
    > rzeczywiście istnieje) wymienili aparat (chodzi tu o aparat telefoniczny)
    na
    > nowy.
    >
    > pzdr
    >
    > matjaw
    >
    >



    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1