  • Data: 2014-02-05 21:09:38
    Temat: Re: Pijany kierowca BMW znow ZABIL i uciekl
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-05 20:56, Bartolomeo pisze:

    > Że od popełnienia zbrodni nie wszystkich odstraszy KS.

    Zaiste truizm. Masz nas za idiotów?

    > KS zamiast dożywocia tylko z praktycznego punktu widzenia, po co trzymać
    > w celi przez całe życie kogoś kto i tak nie ma szans na powrót do
    > społeczeństwa.

    Są też i inne powody, a najważniejszy z nich, to poczucie
    zadośćuczynienia poszkodowanemu - takiego elementu nie ma dożywocie.

    > Nie twierdziłem, że odstrasza, czytaj uważnie. Co do pytania -
    > zamachowiec liczy się z każdą ewentualnością więc żadna kara dotycząca
    > jego samego go nie odstraszy.

    Czyli przyjmujemy "potworek logiczny" że dla zamachowca bez znaczenia
    jest to, czy karą jest rok, czy ks.

    Nadto specjalnie podałem przykład zamachowca stanu - zamachowiec stanu
    wierzy w sprawę, za którą walczy, i że że po udanym przewrocie zostanie
    ułaskawiony. Szybko wykonana ks. uniemożliwia mu żywienie takiej nadziei.

    > Ale gdyby prawo nakazywało torturowanie dzieci potencjalnego zamachowca
    > w jego obecności to pewnie by się zastanowił (o ile je ma, dzieci znaczy
    > się).
    > Na szczęście odpowiedzialność zbiorowa to teraz tylko w KRLD.

    Strasznie błądzisz i zbaczasz z tematu. Nie przypisuj zwolennikom ks
    chęci wprowadzenia odpowiedzialności zbiorowej.

    --
    Liwiusz