  • Data: 2023-09-15 10:30:52
    Temat: Re: Pieszy cd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Sep 2023 23:17:33 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Dlaczego nie? Zresztą, nie rozumiem kwestionowania potrzeby
    > przesłuchania takiego świadka. Już wcześniej pisałęm, był na miejscu,
    > coś może wnieść, choć nie musi, ale jak się go nie zapyta to na 100% nic
    > nie wniesie. Upieranie się, że nic nie wniesie bo Wam (Tobie i Robertowi
    > :) się wydaje, że nic nie wniesie, wcale nie oznacza, że nic nie wniesie.

    Jakby był pod reką, to oczywiscie - przesluchac.
    Ale tu nalezało go wczesniej znaleźć. Angażując spore srodki.
    Teraz kolejne będą angażowane do przesłuchania.
    Czyli strasznie im zalezy na przesłuchaniu.

    A przeciez mamy film ze zdarzenia, i co on moze wiecej zeznac?

    > A jak jeden miałby na sobie żarówiasty, odblaskowy tużurek to też nie?

    Moze tak, moze nie, bo w nieoswietlonym wnętrzu.

    > No to jest jednak istotne np. dla rodziny.

    Raczej dla ubezpieczyciela, gdyby sie okazało ze prowadził kto inny
    ... to moze jedno odszkodowanie mniej ...

    > Nie taki koszt.

    Ktos tam musial chodzic i siedziec przy tych monitoringach az trafil.
    To nie trwa 5 minut ...

    J.