  • Data: 2023-09-15 20:29:12
    Temat: Re: Pieszy cd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Sep 2023 11:39:32 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    [...]
    > Sporość środków jest wybitnie relatywna. Mamy tu zdaje się 4 trupy, to
    > gruba sprawa.

    > Sporość środków ponadto zwykle boli jeśli są to środki pieniężne, a nie
    > pośrednie w postaci czasu funkcjonariusza.

    Owszem, ale policja ma wiele zadań ... i wiele wakatów.
    Ktos, kto szuka tej osoby, nie robi nic innego, a te inne sprawy leżą
    i kwiczą ..

    > Może jestem jakiś ebnięty, ale mi tam nie byłoby obojętne wiedzieć, że
    > mój syn okazał się idiotą, który zabił siebie i 3 inne osoby.

    To wlasnie moze lepiej nie wiedziec ?

    > Nie szkodzi. To nie są MZ żadne spore środki.

    Spore w sensie, ze ktos tam pare roboczodni tego swiadka szukał.
    Moze nawet kilka osób.
    No chyba, ze mieli szczęscie i poszlo wyjątkowo szybko.

    Ktos, kto im to zlecił tez musiał wiedziec, ze to niczym szukanie
    igły w stogu siana.

    Jak pisałem - we Wroclawiu namierzyli tak jednego, ale on bombę
    podłożył. I chyba nawet szczęsliwie dość szybko poszło.

    J.