  • Data: 2023-09-15 01:27:06
    Temat: Re: Pieszy cd.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > A jakie to ma w praktyce znaczenie, skoro wszyscy zginęli? No i chyba
    > raczej nie przesiedli się przed uderzeniem w mur, a potem nie bardzo mogli.

    Mogą być jednak wątpliwość, kto gdzie siedział. Czy były w tym
    przypadku, nie wiem. Poza tym możliwości jest naprawdę dużo. Mogli się
    np. napierd..ć tuż przed wypadkiem w kabinie. Kierowca mogł sobie
    zapalać jakiegoś blanta (co przyczyniło się do wypadku), mogło być
    więcej pasażerów niż trupów, mogła w momencie mijania pęknąć opona, i
    tak dalej.

    --
    Marcin