    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Pieszy cd.
    Date: Thu, 14 Sep 2023 23:17:33 GMT

    On 2023-09-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ta, jasne, przez ten ułamek sekundy pieszy zauwazy, po nocy, przez

    Dlaczego nie? Zresztą, nie rozumiem kwestionowania potrzeby
    przesłuchania takiego świadka. Już wcześniej pisałęm, był na miejscu,
    coś może wnieść, choć nie musi, ale jak się go nie zapyta to na 100% nic
    nie wniesie. Upieranie się, że nic nie wniesie bo Wam (Tobie i Robertowi
    :) się wydaje, że nic nie wniesie, wcale nie oznacza, że nic nie wniesie.

    > szybę i pod latarniami, który z nieznanych mu ludzi prowadził.

    A jak jeden miałby na sobie żarówiasty, odblaskowy tużurek to też nie?

    > A nawet jesli zauwazył, to co - dzieki temu oskarzycie właściwe
    > zwłoki?

    No to jest jednak istotne np. dla rodziny.

    > Nie uważasz, że koszt ustalenia tego świadka przewyższa wartość jego
    > zeznań?

    Nie taki koszt.

    --
    Marcin