    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieszy cd.
    Date: Fri, 15 Sep 2023 00:56:50 +0200

    > To tzw. dowód "nie wprost". Widzisz wjeżdżający do tunelu samochód, to
    > podejrzewasz, że na drugim końcu wyjedzie.

    Podejrzenie, to nie dowód. Nawet "nie wprost".
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dow%C3%B3d_nie_wprost

    Ręce opadają... funkcjonariusz policji rzesz jego mać.... specjalista od
    cyberbezpieczeństwa...
    Dziecko drogie, nie rozumiesz słów, których używasz.
    Od kiedy fakt, że kogoś szuka policja stanowi dowód (nawet "nie
    wprost"), że ten ktoś jest czemuś winny?

    Nie masz dowodu, że wyjedzie. Nawet "nie wprost". Możesz sobie
    podejrzewać co chcesz, nawet to że wyjedzie z tunelu. Ale to żaden dowód.
    (To może być elektryk, w tunelu się zapali i nie wyjedzie.)
    (To taki żart dla inteligentnych, czyli nie dla ciebie.)

    > Argumentami - dokąd adwersarz w ogóle ogarnia argumenty.

    No to użyj argumentu.
    Zobaczymy, czy dasz radę ogarnąć i samodzielnie wykazać swoją głupotę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr