  • Data: 2019-04-23 17:12:09
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Tuesday, April 23, 2019 at 4:00:45 PM UTC+2, J.F. wrote:

    >no nie, "znikles" pierwsza czesc definicji pieszego, a ona dotyczy
    >99% pieszych, czyli ot, taki "zwykly pieszy" ;) nie pchajacy
    >niczego...
    >czyli
    >pieszy -osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą
    >na niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami;

    >aktualnie te wszystkie rolki, deskorolki, hulajnogi itp nie sa
    >pojazdami w sensie PoRD (traktuje sie je raczej jako zabawki), czyli
    >uzytkownik nie jest "w pojezdzie", z czego wynika, ze jest na drodze
    >uznawany za pieszego

    Ale kto uwaza i na jakies podstawie ?

    Bo o ile rolki i deskorolki bez napedu mozna by uznac za zabawki,
    hulajnogi bez napedu ... mnie przypominaja rower, ale to bez
    znaczenia.

    Ale z napedem ... kto uwaza i dlaczego :-)

    A ciag dalszy ... myslicie, ze takie "urzadzenia transportu
    osobistego" o predkosci ~20km/h, to dopusza na chodniku, czy wyrzuca
    na DDR lub jezdnie ?

    J.