  • Data: 2019-04-24 10:03:50
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, April 24, 2019 at 9:58:10 AM UTC+2, J.F. wrote:

    > Ale z napedem ... kto uwaza i dlaczego :-)
    no... z braku sensownej alternatywy, zeby nie wylac dziecka z kapiela i nie
    wprowadzic zakazu poruszania sie tym czyms
    wyroki sadow byly "w obie strony", ci policjanci od ktorych watek sie ropoczyna

    > A ciag dalszy ... myslicie, ze takie "urzadzenia transportu
    > osobistego" o predkosci ~20km/h, to dopusza na chodniku, czy wyrzuca
    > na DDR lub jezdnie ?

    hm... slyszalem, ze rolki mialy isc na drogi rowerowe (tak chyba np. Niemcy maja), te
    elektryczne podobno tez (w sumie tak teraz wiekszosc jezdzi, co jest troche w
    sprzecznosci z byciem pieszym ;) )
    natomiast nie wiem co w przypadku braku drogi dla row. jezdnia czy chodnik?

    Ale teraz wybory, wiec (p)oslowie maja wazniejsze zajecia :(