    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Wed, 16 Mar 2005 20:07:22 +0100

    Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:d19onk$4ov$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie ja wymyślałam, tylko ludzie, którzy pewnie znają się na tym lepiej.

    Śmiem wątpić. Pooglądaj np "policję dla zwierząt" na kanale Animal Planet.
    Nawet pies który kogoś ugryzł nie jest usypiany bezwarunkowo. Pracuje z nim
    przez parę tygodni treser i psi behawiorysta zanim poweźmie sie decyzję o
    ewentualnej adopcji psa czy tez jego uśpieniu. test z miską kryterium jako
    takim być nie może, bo jeśli pies nie byl nigdy uczony prawidłowej
    hierarchii stada to zawsze zawarczy w takiej sytuacji. Ty tez byś oblala
    test, do którego się nigdy nie przygotowywałas. Chciałabyś aby od tego
    zależało Twoje zycie? Byc moze test miskowy był koncowym etapem weryfikacji
    zachowan agresywnych u psa, ale nie wierzę, ze mógł być jedynym kryterium

    HaNkA