  • Data: 2005-03-16 20:11:26
    Temat: Re: Pieski
    Od: "typek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwierzęta sie tresuje, dzieci wychowuje. Naucz sie dostrzegać te subtelną
    > róznicę, zanim dorobisz się dziecka.

    różnica jest bardzo subtelna, niektórzy swoje zwierzęta wychowują a dzieci
    tresują - a i tak wychodzi na koniec na to samo...

    > Moje dziecko ma obecnie niespełna 2 lata. Nie wiem jakie układy panują w
    > Twojej rodzinie, ale w mojej takiego dziecka się nie puszcza samopas. Poza
    > tym stosuję zasadę ograniczonego zaufania. To ze mam psa nie znaczy ze
    > radosnie wyciągam rękę i podchodze do kazdego psa na ulicy. Zamierzam też
    > tego nauczyc swoje dziecko. A poza tym widzisz jakąs róznicę miedzy
    > potknięciem sie w obecności jedzącego psa a zabieraniem mu miski sprzed
    > nosa?

    Dziecko rośnie, czujność spada, poza tym wystarczy sekunda. Potknięcie i
    wołożenie się przed psem może być odczytane nie jako próba odebrania miski,
    ale gwałtowna próba odebrania... Oczywiście to fatalizm, należy być dobrej
    myśli.