  • Data: 2005-03-16 21:18:55
    Temat: Re: Pieski
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "typek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d1a4o8$p79$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ty też... gdzie pisałem o obcym psie??

    załozyłam, ze masz obcego psa na myśli bo z moich wypowiedzi chyba jasno
    wynika, ze pies jest z dzieckiem zsocjalizowany i takiego zagrożenia nie ma.
    Kiedys w podobnym wątku podawałam linka do zdjec na których moj wtedy
    paromiesięczny syn lezy praktycznie na psie obgryzajacym kosc. Moge Ci
    podesłac pól tuzina zdjec na ktorych moje dziecko siega psu do pyska po jego
    kosc, bulkę czy zabawkę. W tej sytuacji szansa, ze pies rzuci sie na niego
    gdy dziecko sie obok niego przewróci jest rownie prawdopodobne, ze zostanę
    następną królową Zjednoczonego Królestwa

    HaNkA