    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies sasiada dotkliwie pogryzl moje psa. Co moge zrobic?
    Date: Sun, 27 Mar 2005 16:09:01 +0200

    > Wlasciciel psa ,jak wspomnialam, to jakis prymitywny buc. Watpie czy uda
    > mi
    > sie wyegzekwowac chocby pieniadze na lekarza (dzis wydalam 150zl, za
    > narkoze, za zszywanie, i zastrzyki przeciwbolowe, przeciwzapalne i inne).
    > Chce byc bezpieczna na wlasnej ulicy, czy mozna prawnie zakazac
    > wlascicielowi wypuszczania psa luzem?

    to jest prawnie zabronione.

    P.

    ps.
    chociaz jeden normalny watek dotcyzacy psow. Zwykle to piszacy sie pyta czy
    moze zmusic wlasciciela
    droga prawna do uspienia psa. Widac ze teraz mamy do czynienia z normalna
    osoba.

    poszukaj watku "pieski" ..... google.pl -> grupy dyskusyjne ->
    zaawansowane szukanie -> temat: pieski
    tam R. Tomasik napisal co wlascicielowi mozna zrobic.