  • Data: 2005-03-28 08:12:29
    Temat: Re: Pies sasiada dotkliwie pogryzl moje psa. Co moge zrobic?
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 27 Mar 2005 19:41:07 +0200, użyszkodnik "Markiza"
    <m...@h...plzero_tolarancji> napisał:

    > Pies byl caly czas na smyczy! Czy w momencie jak tamten zaczal moje grysc
    > powinnam sposcic swojego amstaffa?

    alez oczywiscie i to bezwarunkowo

    > Aby sie pozagryzaly zupelnie w pobliskim
    > lesie? Kto jest w stanie dogonic takie psy?

    1.psy nie gryzą się godzinami
    2.jak się gryzą to prawie w miejscu
    3.bardzo szybko słabszy zaczyna uciekać a silniejszy nie daży do tego
    zeby za wszelką cene go zagryźć, w końcu nie musi ganiać za
    uciekającym obiadem jak na wolności

    mialem 2 psy w tym jeden miał był postrachem dla wszystkich
    okolicznych, zas drugi nie i sytuacja w obu wypadkach sie powtarzała

    pamietam tylko jeden niemily przypadek gdzie moj pies "o mało nie
    zamordował małego pieska" a to wlasnie dlatego ze wlasciciel (tamtego
    psa) mieszał się w to wszystko, gdzie normalnie duży pies małe pieski
    poprostu ignoruje

    > rachunkow bedzie sporo. Zglosze to na policje, bo wlasciciel zupelnie nie
    > poczuwa sie do

    sie mu wcale nie dziwie

    > Chyba zartujesz sobie! PIes po narkozie nie jest wstanie STANAC na nogi! Od
    > 7 godzin lezy w kojcu, nie wstaje.

    współczuje mu mania takiej właścicielki ktora powinna poczytać troche
    mądrych książek i być mądra PRZED SZKODĄ kiedy liczą się sekundy a
    teraz to szukaj wiatru w polu, wydaj na prawnika, na ciagnaca sie
    latami sprawe o odszkodowanie i jeszcze kupa wrogów w okolicy

    --
    futszaK
    601061867