  • Data: 2004-02-08 18:30:16
    Temat: Re: Pęknięta szyba - po gwarancji
    Od: Piotr Biegała <p...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8 lutego 2004 człowiek znany jako jerzyK napisał:

    > Witam

    > W moim samochodzie (Seat Cordoba) pękła szyba. Gwarancaj na samochód minęła
    > w grudniu 2003 roku. Panowie w serwisie Seata potwierdzili, iż pęknięcie nie
    > było spowodowane mechanicznym uszkodzeniem. Szyba pękła bez ustalonej
    > przyczyny. Niestety Seat odmówił wymiany szyby, ponieważ minęła gwarancja.
    > Czy taka usterka (wada) nie powinna być usunięta bezpłatnie przez
    > producenta? Czy sa jakieś przepisy, które dają mi takie prawo (jakie)? Jak
    > postępować aby wymóc na producencie wymianę szyby?

    Sadze ze teoretycznie niestety nie, ale pisemko do centrali gdzie
    pomarudzisz jaki to fajny samochod, bla bla, ze byles zadowolonym
    klientem, bla bla, i ze to wyglada na wade fabryczna itd bla bla moze
    pomoc. Duzo nie stracisz a powalczyc sadze warto.

    Oby Twój Grzmiący Rydwan pomykał niezawodnie...

    --
    Pozdrowienia,
    pb(at)autko(dot)pl Piotr Biegała