eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPęknięta szyba - po gwarancji › Re: Pęknięta szyba - po gwarancji
  • Data: 2004-02-08 16:33:19
    Temat: Re: Pęknięta szyba - po gwarancji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "jerzyK" <jerzy_k@usun_to.go2.pl> napisał w wiadomości
    news:c05mp1$beo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Wydaje mi się, że w praktyce ciężko by było udowodnić, że szyba nie pękła
    na przykład w wyniku naprężeń termicznych (samochód postawiony w
    półcieniu), tylko w wyniku słabej sztywności nadwozia. Koszt szyby, to
    200-500 zł. Nie sądzę, by opłacało się z tym walczyć. Zresztą podejrzewam,
    że i na gwarancji by marudzili. Gdyby wymienili Ci szybę na gwarancji, to
    oznaczało by to, że nadwozie ma zbyt niską sztywność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1