  • 1. Data: 2011-02-08 00:39:35
    Temat: Partyzantka komendanta SM Sulechów...
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Witam!

    Zerknijcie na film:
    http://www.youtube.com/watch?v=TPmb_jCODro&feature=p
    layer_embedded

    Jak widzicie finał sprawy, czy Pan Emil (twórca nagrania) ma jakies szanse w
    prokuraturze? Czy takie nagranie może być dowodem w sprawie? Bo po mojemu
    pan komendant ostro się zagalopował...

    Pzdr,

  • 2. Data: 2011-02-08 06:29:58
    Temat: Re: Partyzantka komendanta SM Sulechów...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 01:39, Kubba Bubba pisze:
> [...]
    > prokuraturze? Czy takie nagranie może być dowodem w sprawie? Bo po mojemu

    A w kilku zdaniach możesz opisać o co chodzi? Nie każdy jest bezrobotny
    i ma czas i ochotę oglądać 17 minut filmu na youtube :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-08 06:54:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 07:29:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A w kilku zdaniach możesz opisać o co chodzi? Nie każdy jest bezrobotny
    > i ma czas i ochotę oglądać 17 minut filmu na youtube :)

    Kto jak kto, ale patrząc na twoją aktywność na newsach, to nie piszesz o
    sobie?:)
    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-02-08 06:55:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 07:54, zly pisze:

    > Kto jak kto, ale patrząc na twoją aktywność na newsach, to nie piszesz o
    > sobie?:)

    Lubię czytać i robię to bardzo szybko. Zatem newsy mogę ogarnąć podczas
    pracy przy komputerze bez istotnej szkody dla innych obowiązków.

    Ale oglądać z rana 17 minut filmu, i dowiedzieć się, czy było warto
    dopiero po obejrzeniu? Nie ma mowy :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-02-08 06:59:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2011 07:55, Liwiusz pisze:

> [...]
    > pracy przy komputerze bez istotnej szkody dla innych obowiązków.
    >
    > Ale oglądać z rana 17 minut filmu, i dowiedzieć się, czy było warto

    ditto

  • 6. Data: 2011-02-08 07:47:33
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "Kubba Bubba" napisał w wiadomości grup

    Witam!

    Zerknijcie na film:
    http://www.youtube.com/watch?v=TPmb_jCODro&feature=p
    layer_embedded

    Pierdoły.

  • 7. Data: 2011-02-08 09:37:11
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Szczerze to "zorro" był zabawny na początku, teraz jest tylko zwykłym
    trutniem. Jego argumenty wydają się być fantazją nastolatka, niestety to
    człowiek dorosły. Pomijam tutaj już kwestie ukrywania w krzakach
    fotoradarów.

  • 8. Data: 2011-02-08 13:53:57
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > prokuraturze? Czy takie nagranie może być dowodem w sprawie? Bo po mojemu

    Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale
    teraz nie wolno:(

  • 9. Data: 2011-02-09 11:11:52
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2011-02-08 14:53, Tomaszek pisze:
    > Na miejscu pana komendanta wpierdoliłbym parę pał panu Emilowi. Ale
    > teraz nie wolno:(

    A ja chciałbym abyś trafił na takiego komendanta.

    Fakt że Emil jest upierdliwy a wiele jego żartów jest na poziomie
    podstawówki tyle że ten cywil z filmu jak się okazuje jest
    funkcjonariuszem publicznym. Funkcjonariuszem opłacanym z moich podatków
    i powinien być osoba kompetętną na stanowisku jakie zajmuje. A jak widać
    z filmiku wskazanego wcześniej jak i wcześniejszych dotyczących SM
    Sulechów kompletnie nie nadaje się na stanowisko jakie zajmuje. Pan
    komendant to absolwent ochrony środowiska na Uniwersytecie
    Zielonogórskim. (źródło: http://www.gazetalubuska.pl/)
    Nie wiem jak tam ale tu gdzie ja mieszkam na taki kierunek szło się albo
    z zamiłowania albo uciekając przed wojskiem. Jeżeli to pierwsze to co on
    robi w SM? Jeżeli to drugie to ciekawe jak tam trafił. No ale mniejsza o
    to. Wróćmy to meritum.
    Zachowanie komendanta jak i strażnika jest tragiczne. O ile
    nieznajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych można
    przemilczeć to nieznajomość ustawy o strażach gminnych jest karygodna.
    Zasranym obowiązkiem komendanta jest być w umundurowaniu podczas
    wykonywania czynności służbowych. Strażnik również nie miał prawa użyć
    siły jak i odebrać telefonu. Zarówno jeden jak i drugi powinni za to
    odpowiadać dyscyplinarnie.

    p,M

  • 10. Data: 2011-02-09 12:21:45
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 9, 12:11 pm, MW <w...@g...pl> wrote:

    > Fakt e Emil jest upierdliwy (...)

    Jest upierdliwy podobnie jak nieroby ze strazy miejskich gminnych etc.
    Zrobili biznes z radarow, czy wystawiania mandatow za parkowanie, a
    sami nagminnie lamia te i inne przepisy. Trzeba ich zwalczac. A
    najlepiej zlikwidowac zupelnie taki twor, przynajmniej w miastach
    ponizej 100 tys mieszkancow, bo nie sluzy on niczemu pozytecznemu.