  • 1. Data: 2011-02-07 16:20:16
    Temat: sciana na granicy
    Od: "ko" <n...@w...pl>

    Witam
    Na granicy dzialki stoi sobie budynek, przylegajacy do mojej dzialki.
    Jest on wysoki na 10m. Sciana od mojej strony jest nieotynkowana i
    obrzydliwa. Chcialbym powiesic na niej banner zeby przyslonic brudna sciane.
    Wlasciciel budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy moge powiesic
    banner bez jego zgody? Czy on moze pomalowac sciane na kolor jaki mu sie
    podoba??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-07 16:58:27
    Temat: Odp: sciana na granicy
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "ko" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy moge powiesic banner bez jego

    raczysz zartowac, to jest jego budynek wiec i jego sciana

    > Czy on moze pomalowac sciane na kolor jaki mu sie podoba??

    o ile plan miejscowy nie stanowi inaczej to tak

  • 3. Data: 2011-02-07 20:08:58
    Temat: Re: sciana na granicy
    Od: Piotr Słaby <p...@u...pl>

> [...]
    > Wlasciciel budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy moge
    > powiesic banner bez jego zgody? Czy on moze pomalowac sciane na kolor
    Przyłączam się do pytania,
    Piotr

  • 4. Data: 2011-02-07 20:11:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > sciane. Wlasciciel budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy
    > moge powiesic banner bez jego zgody? Czy on moze pomalowac sciane na

    Ściana należy do właściciela budynku i to w zasadzie odpowiada na pozostałe
    pytania.

  • 5. Data: 2011-02-07 20:55:56
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "ko" napisał:
    > Chcialbym powiesic na niej banner zeby przyslonic brudna sciane.
    > Wlasciciel budynku sie nie zgadza. Do kogo nalezy sciana? Czy moge
    > powiesic banner bez jego zgody?

    Możesz.
    Na swojej działce ;-)

  • 6. Data: 2011-02-07 21:18:36
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości grup

    > Możesz.
    > Na swojej działce ;-)

    w sumie nieglupie ;)
    niech postawi rusztowanie i powiesi co chce...

  • 7. Data: 2011-02-07 21:29:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.02.2011 21:11, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "ko" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ściana należy do właściciela budynku i to w zasadzie odpowiada na
    > pozostałe pytania.

    Ciekawe jak sasiad pomaluje swoja sciane, skoro w zasadzie nie ma do
    niej dostepu bez zgody OP...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2011-02-07 21:32:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak sasiad pomaluje swoja sciane, skoro w zasadzie nie ma do niej
    > dostepu bez zgody OP...

    W ostateczności za zgodą sądu i odszkodowaniem po prostu.

  • 9. Data: 2011-02-08 11:02:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/7/2011 3:29 PM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ciekawe jak sasiad pomaluje swoja sciane, skoro w zasadzie nie ma do
    > niej dostepu bez zgody OP...

    akurat to gdzies w kodeksie bylo na temat wejscia na cudza wlasnosc.

  • 10. Data: 2011-02-08 17:39:39
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 17:20:16 +0100, "ko" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Jest on wysoki na 10m. Sciana od mojej strony jest nieotynkowana i
    >obrzydliwa. Chcialbym powiesic na niej banner zeby przyslonic brudna sciane.

    powies baner na stelazu NA SWOJEJ DZIALCE - zkaladam ze w tej scianie
    nie ma okien?

    pozdarwiam,
    Cyb