  • 11. Data: 2008-07-03 15:46:28
    Temat: Re: Parkowanie tyłem do budynku
    Od: kam <...@...pl>

    Le5zek pisze:
    > Odpowiem jako jedyny merytorycznie w tym watku. Nie ma takiego zakazu
    > parkowania.

    skąd wiesz że zarządca drogi akurat nie wprowadził?

    KG

  • 12. Data: 2008-07-03 16:42:59
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > ATSD czasem parkowanie tyłem do jezdni to bym chciał zdelegalizować -
    > wyjeżdża taka melepeta zadem na ślepo...

    Przodem też czasem trzeba wyjeżdżać na ślepo. Włosi i inne południowe nacje
    mają w zwyczaju trąbić, gdy widzą, że ktoś przymierza się do wyjeżdżania na
    ślepo. Tak czysto informacyjnie - bo wiedzą, że tamten niewiele widzi.
    Bardzo praktyczne, choć trochę hałaśliwe :)

    A zdelegalizować należałoby parkowanie w przeciwnym kierunku do kierunku
    jazdy (tzn. przy lewej krawędzi jezdni na dwukierunkowej ulicy).

    P.

  • 13. Data: 2008-07-03 17:01:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Paszczak w <news:g4ivij$sjv$2@jaszczomp.tahoe.pl>:

    > A zdelegalizować należałoby parkowanie w przeciwnym kierunku do kierunku
    > jazdy (tzn. przy lewej krawędzi jezdni na dwukierunkowej ulicy).

    Toś wymyślił... Art. 49.7. chcesz modyfikować?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2008-07-03 17:37:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 03 lipiec 2008 18:42
    (autor Paszczak
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4ivij$sjv$2@jaszczomp.tahoe.pl>):

    > A zdelegalizować należałoby parkowanie w przeciwnym kierunku do kierunku
    > jazdy (tzn. przy lewej krawędzi jezdni na dwukierunkowej ulicy).

    No poza bardzo specyficznym przypadkiem, to ono jest bezprawne.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-07-03 18:44:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Toś wymyślił... Art. 49.7. chcesz modyfikować?

    Co to jest "mały ruch"?

  • 16. Data: 2008-07-03 19:09:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Alek w <news:g4j6ne$guq$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    > Co to jest "mały ruch"?

    Pojęcie rozmyte, umożliwiające /stróżowi prawa/ zastosowanie interpretacji
    wg jego widzimisię ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2008-07-03 19:11:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Le5zek pisze:
    > wiadomości news:g4i1kk$ts$1@news.onet.pl...

    > Odpowiem jako jedyny merytorycznie w tym watku. Nie ma takiego zakazu
    > parkowania.

    Dziękuję za jedyną merytoryczną wypowiedź ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 18. Data: 2008-07-03 19:59:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4i1kk$ts$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > Zobacz jak to robią mieszkańcy - spróbuj".
    > Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do okien"?
    Nie.
    Ale nec Hercules contra plures.
    Parkuj jak ci wygodnie, a będziesz częstym klientem zakładu wulkanizacyjnego
    i jakiejś korporacji taksówkowej. Zacznij składać na lakiernika. Szyby też
    nie tanie.
    U mnie na osiedlu pewien debil zostawiał auto z bardzo czułym alarmem, który
    wył kilka razy prawie każdej nocy, także nad ranem. Nie wiem czemu go nie
    wyłączał czy nie wyregulował.
    Mieszkańcy stopniowo tracili cierpliwość. W końcu został wychowany.
    A mnie z kolei bardzo często inny idiota przyparkowywał tak, że wysiadając
    szorowałem ciuchami swoją i jego karoserię. Parę razy musiałem wsiadać od
    strony pasażera.
    Został wychowany...
    Tak więc jeśli chcesz parkuj dalej rurą do okien, masz prawo.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2008-07-03 20:02:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:

    > Tak więc jeśli chcesz parkuj dalej rurą do okien, masz prawo.

    Kolejny, który myśli, że problem mnie osobiście dotyczy ;) Pytałem się
    tylko o przepisy, nie o opinie.

  • 20. Data: 2008-07-03 20:09:16
    Temat: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Odpal silnik, stan przed samochodem a pozniej za samochodem. Postaraj
    > sie porownac kiedy bedziesz bardziej czul spaliny.

    a teraz pomysl chwile i zrob to samo ale stojac 5 metrow od samochodu i
    napiszczy poczules roznice, albo moze nie, nie pisz, bo sie osmieszysz