  • 21. Data: 2008-07-03 20:14:59
    Temat: Re: Parkowanie tyłem do budynku
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4jb8l$sji$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Kolejny, który myśli, że problem mnie osobiście dotyczy ;)
    Kolejny, który się czai jak srający zza krzaka, że niby nie o niego
    chodzi... ;))
    Mogłeś napisać standardowo - piszę w imieniu mojego znajomego...

    > Pytałem się tylko o przepisy, nie o opinie.
    No i co z tego?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-07-03 20:19:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > A mnie z kolei bardzo często inny idiota przyparkowywał tak,
    > że wysiadając szorowałem ciuchami swoją i jego karoserię.

    Wysiadając - czyli tamten już tam stał a ty się ciasno doparkowałeś
    i jeszcze masz do niego pretensje?

  • 23. Data: 2008-07-03 20:20:02
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Kolejny, który myśli, że problem mnie osobiście dotyczy ;) Pytałem się
    > tylko o przepisy, nie o opinie.

    Przepisy sa po to zeby sankcjonowac/formalizowac zwyczaje.

    Czesci ogolne dowolnego kodeksu pozwalaja na wyslanie na drzewo jednostki,
    kora (pieniacko) chce wykorzystac zapisy czesci szczegolowycch _wbrew_
    sensowi ich funkcjonowania.

    Nie ma pierdolonego znaczenia czy parkowanie w ten czy inny sposob jest
    mniej czy bardziej uciazliwe/szkodliwe.

    Znaczenie ma to, ze mniej lub bardziej formalna wspolnota _grzecznie_ prosi
    o _nic_nie_kosztujace_ stosowanie sie do zasad, w ktore wierzy.

    Zasad dotyczacych korzystania ze wspolnej przestrzeni.

    sz.

  • 24. Data: 2008-07-03 20:23:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4jc95$lp$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Wysiadając - czyli tamten już tam stał a ty się ciasno doparkowałeś
    > i jeszcze masz do niego pretensje?
    Wsiadając, mój błąd. Przeczytaj jedno zdanie dalej.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-07-03 20:25:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał

    > Przepisy sa po to zeby sankcjonowac/formalizowac zwyczaje.

    W przedmiotowej kwestii jeszcze nie sformalizowały.

> [...]
    > w ktore wierzy.
    >
    > Zasad dotyczacych korzystania ze wspolnej przestrzeni.

    Po to są kodeksy i inne akty prawne, żeby nieformalne wspólnoty się
    nie szarogęsiły.

  • 26. Data: 2008-07-03 20:28:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4jccd$rdj$1@atlantis.news.neostrada.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Przepisy sa po to zeby sankcjonowac/formalizowac zwyczaje.
    Nie przesadzasz waść nieco?

    > Nie ma pierdolonego znaczenia czy parkowanie w ten czy inny sposob jest
    > mniej czy bardziej uciazliwe/szkodliwe.
    Jednak waść przesadzasz...

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2008-07-03 21:28:10
    Temat: Re: Parkowanie tylem do budynku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > a teraz pomysl chwile i zrob to samo ale stojac 5 metrow od samochodu i
    > napiszczy poczules roznice, albo moze nie, nie pisz, bo sie osmieszysz

    A teraz pomysl chwile i wyobraz sobie sytuacje, ze w _pewnym_ ustawieniu
    tiuningowanej bryki nie da sie stanac 5 m od jej rury wydechowej, bez
    naruszania czyjegos miru domowego.

    Wyobraz sobie nastepnie jak zachowuja sie spaliny napieprzajace w wysoka
    sciane, a jak sie zachowuja podczas wypuszczania w przestrzen przeznaczona
    (miedzy innymi) w wentylowanie blokowisk.

    sz.

  • 28. Data: 2008-07-03 21:33:20
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    >W wiadomości news:g4jccd$rdj$1@atlantis.news.neostrada.pl szomiz

    > Nie przesadzasz waść nieco?

    > Jednak waść przesadzasz...

    Nie przesadzam. Jakby prawo stanowione nie wynikalo z prawa zwyczajowego, to
    ludzki gatunek nie dotrwal by do czasu, w ktorym moglby _spisac_ (jeszcze
    nie sankjonowac) .jakiekolwiek normy.

    Hint: zwiazkowe hieny skutecznie zarzynajace cale galezie gospodarki.

    sz.

  • 29. Data: 2008-07-03 21:33:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > Został wychowany...
    > Tak więc jeśli chcesz parkuj dalej rurą do okien, masz prawo.

    Jak ktoś cię kiedyś wychowa, to będziesz miał z lekka siną d...

  • 30. Data: 2008-07-03 21:42:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paszczak pisze:

    > Przodem też czasem trzeba wyjeżdżać na ślepo. Włosi i inne południowe nacje

    No fakt, niektóre samochody mają wyjątkowo długie maski. Niemniej jednak
    zawsze lepiej, niż tyłem.

    > mają w zwyczaju trąbić, gdy widzą, że ktoś przymierza się do wyjeżdżania na
    > ślepo. Tak czysto informacyjnie - bo wiedzą, że tamten niewiele widzi.
    > Bardzo praktyczne, choć trochę hałaśliwe :)

    Nie tylko Włosi...

    > A zdelegalizować należałoby parkowanie w przeciwnym kierunku do kierunku
    > jazdy (tzn. przy lewej krawędzi jezdni na dwukierunkowej ulicy).

    Ba...