  • 41. Data: 2020-03-03 11:27:12
    Temat: Re: Parking pod marketem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e5d6748$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.03.2020 o 00:59, Budzik pisze:

    >Nie chcę nikogo namawiać, ale ja bym złożył zawiadomienie o oszustwie
    >na
    >cenie. To wykroczenie (jedno z nielicznych oszustw, które są
    >wykroczeniem).

    Warto zlozyc ... zeby napisac na grupie, jak to funkcjonariusze
    potraktowali :-P

    Bo jeszcze mozna maly donosik do UOKiKu - a tam prezes lubi nakladac
    wysokie kary, ktora jak widac slusznie sie nalezy.

    J.

  • 42. Data: 2020-03-03 16:02:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, czy w warunkach do zabudowy można wpisać "teren parkingu jako ogólnodostępny
    poza godzinami pracy placówki".

    -----

  • 43. Data: 2020-03-04 12:19:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Feb 2020 18:33:58 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Jest u mnie jedno w centrum miasta takie
    >Centrum i mają od wielu lat kłopot. Jak parking nie jest płatny, to
    >ludzie z okolicznych firm zostawiają samochody na cały dzień i klienci
    >nie mają gdzie parkować. Jak robią płatny, to parking jest pusty
    >(zapychają się okoliczne osiedlowe), ale ludzie nie wjeżdżają i jadą
    >gdzie indziej,

    Są proste rozwiązania.
    1h gratis dla każdego + 3 h za zakupy na kwotę 50+ zł:
    https://www.galaxy-centrum.pl/aktualnosci/parkuj-gra
    tis-w-galaxy-0

    Konkurencja w pobliżu daje tylko 1h gratis a parking i tak pełen
    klientów:
    https://www.galeria-kaskada.pl/centrum/dojazd-parkin
    gi/parkingi/

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 44. Data: 2020-03-04 12:20:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Feb 2020 11:06:17 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Na parkingu(Netto) gdzie mnie sfocili są 3 wjazdy i przed każdym tablica z
    regulaminem. Ale tam Netto parking pod zarząd to Apcoa odało, to jakiś ponoć potentat
    parkingowy ponoć.
    >Na Lidlu niedawno u nas parkometr postawili i tam takiej tablicy nie kojarzę. Tym
    parkingiem chyba sam Lidl zarządza więc pewnie dlayego
    Lidl też daje do Apcoa. Może ten parking jest w fazie przygotowawczej,
    stoi maszynka, za chwilę dostawią znaki, a miesiąc później zaczną
    sprawdzać bilety.

    WAM

  • 45. Data: 2020-03-08 09:33:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Lidl też daje do Apcoa.

    U nas w Lidlu City Parking Group.
    Mniej zachłanni od Apcoa
    Bo Apcoa pod Netto 95zl a City... pod Lidl 50zł

  • 46. Data: 2020-03-08 09:53:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale nadal brak odpowiedzi na pytanie, skąd mają dane osobowe kierowcy dla skierowania
    żądania zapłaty?
    Kierowca nie popełnia wykroczenia, więc organa się raczej nie mieszają do sprawy,
    pozostaje postepowanie cywilne.
    A może parkowanie na prywatnym niestrzeżonym płatnym parkingu jest także objęte
    jakimś prawem "z urzędu"?

  • 47. Data: 2020-03-08 16:29:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 09:53, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > do sprawy, pozostaje postepowanie cywilne.
    > A może parkowanie na prywatnym niestrzeżonym płatnym parkingu jest także

    Przecież w regulaminie stoi, że parkujący płaci za ustalenie swoich danych.
    Co Cię obchodzi jak to robią: może mają jasnowidza albo wynajmują
    prywatnych detektywów albo mają wejście w bazie danych.

    Bez odpowiedzi pozostaje też moje pytanie czy muszę być klientem sklepu
    w momencie parkowania, żeby te 90 min stać bez opłat.

  • 48. Data: 2020-03-08 21:15:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 8 Mar 2020 09:53:33 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Ale nadal brak odpowiedzi na pytanie, skąd mają dane osobowe kierowcy dla
    skierowania żądania zapłaty?
    http://www.cepik.gov.pl/dla-obywateli/wniosek-o-dost
    ep-do-cepik

    WAM

  • 49. Data: 2020-03-09 07:52:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W bazie jest właściciel pojazdu, a nie kierowca.
    Bank zapłaci?
    Ściganie odmowy podania przez właściciela pojazdu jego kierowcy dotyczy wykroczeń.
    Czy parkowanie na parkingu sklepu (niepobranie biletu), w którym robisz zakupy, jest
    wykroczeniem?

    -----

  • 50. Data: 2020-03-09 19:19:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Mar 2020 07:52:46 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

> [...]
    >Czy parkowanie na parkingu sklepu (niepobranie biletu), w którym robisz zakupy, jest
    Nie wiem kto zapłaci. Przekonasz się jak "procedura naczynana będzie"
    :)
    Ale bank chyba rzadko jest właścicielem pojazdu. Raczej spółka
    leasingowa :) a ta na początek obciąży użytkownika za obsługę
    zapytania od obsługi parkingu 123 zł.

    WAM