  • 1. Data: 2011-02-28 21:53:27
    Temat: daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zgłosić?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    np. http://tibianeobot.com/daopay.php?t=5

    Pozostały czas: 3 min., 8 sek.
    czyli przy naliczaniu minutowym 4minuty 7.69*4=30.76zł
    a piszą że: 24.05zł

    ja już się naciąłem, w skali kraju już pewnie oszukali masę osób

    wysłałem już maila z wyjaśnieniem na: u...@u...gov.pl
    czy to wystarczy? czy jeszcze na policję zgłosić oszustwo?

  • 2. Data: 2011-02-28 22:11:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 3:53 PM, zlotowinfo wrote:
> [...]
    >

    > wysłałem już maila z wyjaśnieniem na: u...@u...gov.pl
    > czy to wystarczy? czy jeszcze na policję zgłosić oszustwo?

    ale oszochosi?

  • 3. Data: 2011-02-28 22:30:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zlotowinfo

> [...]
    >

    > wysłałem już maila z wyjaśnieniem na: u...@u...gov.pl czy to
    > wystarczy? czy jeszcze na policję zgłosić oszustwo?

    LOL. Piłeś coś?

  • 4. Data: 2011-02-28 22:47:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ale oszochosi?

    o oszukiwanie na stawkach?

  • 5. Data: 2011-02-28 22:47:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 4:47 PM, zlotowinfo wrote:

    > o oszukiwanie na stawkach?

    super, ale mógłbyś napisać coś wiecej, bo ani z tego linku, ani z
    twojego postu nic nie wynika.

  • 6. Data: 2011-02-28 22:48:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > LOL. Piłeś coś?

    ehhh na każdej grupie jakiś trol :/

  • 7. Data: 2011-02-28 22:52:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28.02.2011 23:48), zlotowinfo wrote:

    > ehhh na każdej grupie jakiś trol :/

    No, a imie jego zlotowinfo.

    Człowieku, weź napisz w końcu o co chodzi :).

    p. m.

  • 8. Data: 2011-02-28 22:53:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-02-28 23:47, witek pisze:
    > super, ale mógłbyś napisać coś wiecej, bo ani z tego linku, ani z
    > twojego postu nic nie wynika.

    Jak rozumiem chodzi o to, że nalicza 5 minut a nie jak napisali 4 minuty
    Przez co opłata jest wyższa niż ta, którą podali.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2011-02-28 23:13:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > super, ale mógłbyś napisać coś wiecej, bo ani z tego linku, ani z twojego
    > postu nic nie wynika.

    wszystko dokładnie opisałem

  • 10. Data: 2011-03-01 02:41:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 5:13 PM, zlotowinfo wrote:

    > wszystko dokładnie opisałem

    no to dokładnie dostałeś odpowiedź na wszysztko dokładnie opisane,