  • 41. Data: 2013-10-21 01:14:14
    Temat: Re: Pani komornik pracuje niestrudzenie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 20.10.2013 21:28, Kris wrote:

    > Gdybty sprzęt był warty 5 tys to mniej więcej taka kwotą zakończyła by się
    licytacja. Skoro staneło na 2tys to znaczy że mniej więcej taka wartośc sprzetu była.
    > Na licytację przychodza kupowac ludzie zorientowani w cenach i uwierz mi ze
    sporadycznie trafisz okazję typu "warte 5tys posżło za 4tys".
    > A jak ktoś wyżej pisał- im niższa cena wywoławcza tym więcej licytujacych na
    starcie.

    ale ja nie o ceniewywolawczej ciagle, tylko o "szacunkowej wartosci
    rynkowej"... wyjetej z dupy

    cena wywolawcza: 25 zl
    cena rynkowa*: 50 zl
    cenra rynkowa realna uzywki: 190-250

    *) wg sromornika....

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 42. Data: 2013-10-21 15:42:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-16 21:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Sami wirtuozi, kruca bomba ;)

    nie pitol! :P

  • 43. Data: 2013-10-21 18:57:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 01:14:14 UTC+2 użytkownik hikikomorisan
    napisał:

    > cena wywolawcza: 25 zl
    > cena rynkowa*: 50 zl
    > cenra rynkowa realna uzywki: 190-250

    > *) wg sromornika....

    190zł cena rynkowa jak piszesz to ok niech będzie ale możesz towar sprawdzić włączyć
    potestować.
    U komornika kupujesz najczęsciej w ciemno więc jako towar "niesprawdzony" musi być
    tańszy
    Jeśli komornik zajmuje samochód to nie wnika czy tam np jest zawieszenie i rozrząd do
    wymiany czy nie. Kupując taki sam samochódz rynku te sprawy omawiasz ze sprzedawca i
    mozesz negocjować

  • 44. Data: 2013-10-21 21:18:19
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.10.2013 18:57, Kris wrote:

> [...]
    włączyć potestować.
    > U komornika kupujesz najczęsciej w ciemno więc jako towar "niesprawdzony" musi być

    ciagle nie o to mi chodzi.

    chodzi mi o to, ze komornik wypisuje pozycje z "cena rynkowa", zanizona
    4-krotnie.

    co, wszystkie rzeczy sa wadliwe? :>

    powtarzam, nie chodzi mi o cene wywolawcza.

  • 45. Data: 2013-10-21 22:01:40
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > ciagle nie o to mi chodzi.
    >
    > chodzi mi o to, ze komornik wypisuje pozycje z "cena rynkowa", zanizona
    > 4-krotnie.

    komornik nie wpisuje ceny rynkowej tylko cene oszacowania.

    > co, wszystkie rzeczy sa wadliwe? :>

    zrozum, ze to nie wazne czy wadliwe czy nie. komornik przyjmuje wycene do
    sprzedazy wymuszonej natychmiast a nie po bujaniu sie 2 miesiace po
    tablicach pe-el.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 46. Data: 2013-10-21 22:10:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-21 22:01, wromek pisze:

    > komornik nie wpisuje ceny rynkowej tylko cene oszacowania.

    To dlaczego przed tą liczbą wypisuje słowa "cena rynkowa", a nie
    "wartość oszacowana"?
    (Jeśli hiki prawidłowo zacytował)

    P.S. - nie ma czegoś takiego, jak "cena oszacowan(i)a". Cena, to jest
    liczba z oferty.
    Chyba, że masz na myśli kwotę, której ktoś sobie życzy za oszacowanie
    (np wartości). Wtedy OK. Jest to cena (usługi) oszacowania. ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 47. Data: 2013-10-21 22:26:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 22:10:32 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > To dlaczego przed t� liczb� wypisuje s�owa "cena rynkowa", a nie
    > "warto�� oszacowana"?
    Wpisuje "Suma oszacowania"
    Przykładowa licytacja:
    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9838
    6

  • 48. Data: 2013-10-22 22:15:46
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > Chyba, że masz na myśli kwotę, której ktoś sobie życzy za oszacowanie (np
    > wartości). Wtedy OK. Jest to cena (usługi) oszacowania. ;)

    pierwsza z brzegu:
    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/9933
    8
    "suma oszacowania"
    albo tu:
    http://www.komornik-fialkowski.pl/images/KM_837_13_P
    _0419.PDF

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 49. Data: 2013-10-22 23:33:18
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    mornik-zajal-dzieciece-rowerki,1957220

    > Mam wrażenie, że co prawda pani komornik sobie robi kiepski PR wśród
    > ogółu społeczeńśtwa, to bardzo punktuje (dodatnio) wśród tych którzy
    > mają jakieś długi do wyegzekwowania.
    >
    > p. m.
    >
    > ps: z lenistwa opieram się tylko na tytule wydedukowanym z linku.

    Zabieranie przetworów na zimę oraz zabawek dzieci jest tylko i wyłącznie
    przejawem nieudolności i braku skuteczności komornika, który nie
    potrafiąc znaleźć i zlicytować wartościowych przedmiotów, używa tak
    podłych metod jakimi są nękanie i granie na uczuciach dzieci.
    Nie sądzę, żeby normalny wierzyciel był zachwycony taklimi metodami,
    chyba, że jest takim samym dewiantem, psychopatą ja ta pani komornik.

  • 50. Data: 2013-10-23 03:07:07
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-22 23:33, uzytkownik wrote:
> [...]
    > Nie sądzę, żeby normalny wierzyciel był zachwycony taklimi metodami,
    > chyba, że jest takim samym dewiantem, psychopatą ja ta pani komornik.

    W tym przypadku raczej jest,- to Skarb Państwa ;-)