    From: "CR" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Date: Fri, 8 Oct 2004 13:26:47 +0200

    > Najlpiej nie palić, a jeśli się nie da, to palić tam, gdzie wolno, a
    > nie tam gdzie akurat nie wolno. To chyba jasne, no nie?
    jasne. i rowniez tak uwazam ale:
    generalizujesz.
    ja wolalbym wyjsc z takiego przedzialu[dla palascych]
    i zapalic na korytarzu.alo rzeczywiscie wytrzymac...

    > Co jest jednoznaczne?
    prawo nie zabrania palic u siebie w domu
    [blakon wliczony] lub w parku.

    > Tu nie chodzi o to 'gdzie', tu chodzi o to czy przy okazji komuś się
    > zmrodzi i kogoś się truje.
    ok. to gdzie wg Ciebie moze osoba palaca zapalic?
    [tylko ne pisz - tam gdzie moze ... ale zeby nie zatruwala innych
    nawet jesli sa to miejsca wyznaczone].

    > No to sprawa prosta jak drut, skoro nie ma, do nigdzie nie można
    > palić.
    jadac w pociagu nie pale.
    ale powinny yc wyznaczone miejsca , niesadzisz?

    > Dlaczego?
    po 1sze- dawanie w zyle jest zabronione...
    po 2gie rozmawiamy o paleniu [zatruwaniu innych].
    po 3cie rozmawiamy o paleniu.

    Jesli przeszkadza Ci , ze ktos pali to informujesz. prawda?
    jesli jestes osoba, ktorej sie to nie podoba mowisz...
    jesli jest tam zakaz- mowisz o tym...
    jesli znalazloby sie kilka osob takich ludzi by wiedzieli gdzie palic a
    gdzie nie [tzn gdzie moga].

    pozdrawiam,
    Grzesiek

    P.S. A wg Ciebie w parku mozna zapalic?