  • Data: 2004-10-08 11:08:24
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 14:24:36 +0200, CR napisał(a):
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w

    [...]

    > a w parku moga palic? a u siebie w domu na balkonie
    > {parter} blisko chodnika dla pieszych?

    [...]

    > tam gdzie rzeczywiscie moze to przeszkadzac!!!
    > Wprowadzic , tak jak w Irlandi, zakaz palenia w barach!!!!!
    > [wg mnie to juz przesada drobna-to powino byc w kwesti wlasciciela lokalu].

    Znajomi w Irlandii twierdzą, że dopiero teraz w knajpach zrobiło się
    sympatycznie i po całonocnej imprezie czują się o niebo lepiej niż wtedy gdy
    lokal był zasnuty dymem... Są to również słowa _palących_! Jak ktoś już nie
    wytrzymuje bez dymka - idzie przed lokal zapalić i wraca co lokalu...

    Marzeniem by było gdyby coś takiego wprowadzić u nas - ubranie po godzinnym
    przebywaniu w lokalu nie musiałoby lądować w praniu... :)

    > I pytanko:
    > Jedzie nalogowiec w pociagu np gdansk-krakow[to bedzie ladnych kilka godzin]
    > gdzie ma pojsc zapalic?
    > albo lepiej-jedzie zwyklym pociagiem 4h- to samo pytanie.
    > Nie wspolczuje takiej osobie ale zawsze pytanie pozostaje.

    W samolotach wprowadzono bezwzględny zakaz palenia - i jakoś nikt nie
    biadoli... Mam nadzieję że w końcu zostanie to wprowadzone również w
    pociągach, ew. ilość przedziałów dla palących zostanie znacząco zredukowana
    by niepalący nie musieli się gnieść...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944