    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PZU - wyplata odszkodowania a VAT
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:12:56 +0200

    Użytkownik XYZ napisał:

    > nie

    > naprawy
    >
    > VAT od kosztów naprawy odliczasz, jeśli jesteś VATowcem nawet gdu jest to
    > auto osobowe.
    > VATu nie odliczasz tylko od zakupu samochodu osobowego i paliwa do niego.

    A to była wypłata z AC ubezpieczonego czy z OC sprawcy, bo mi umkneło?

    Bo gdy np. jest wypłata z OC sprawcy a samochód
    ubezpieczonego/poszkodowanego nie miał wykupionej policy AC do koszty
    naprawy nie sa KUP i VATu nie mozna odliczyc, a więc nalezy sie wypłata
    brutto.

    To tak w kwesti uzupełnienia, że nie tylko paliwo i zakup samego
    samochodu osobowego wyłaczają odliczenie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl