  • 1. Data: 2009-02-18 12:56:57
    Temat: [PRESS] Miejsca dla niepełnosprawnych legalne?
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Przeklejam z pl.misc.samochody i zachęcam do dyskusji bo większość tutaj
    miała zdaje się inne opinie (co nie znaczy, że uważam iż prokuratura ma
    rację).

    http://tinyurl.com/acwxwm

  • 2. Data: 2009-02-18 12:58:53
    Temat: Re: [PRESS] Miejsca dla niepełnosprawnych legalne?
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Oczywiście przekręciłem trochę temat... ale chyba większość wie o co chodzi
    ;).

  • 3. Data: 2009-02-18 13:19:14
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    No i to mi się podoba, nareszcie ktoś się zajął imbecylami którzy
    bezprawnie zajmują miejsca niepełnosprawnych.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-02-18 13:24:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marian Paździoch napisał(a):

    > Przeklejam z pl.misc.samochody i zachęcam do dyskusji bo większość tutaj
    > miała zdaje się inne opinie (co nie znaczy, że uważam iż prokuratura ma
    > rację).

    A slyszales o FUT?

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 5. Data: 2009-02-18 15:29:45
    Temat: Re: Miejsca dla niepełnosprawnych legalne?
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Lut, 14:19, krzysiek82 <k...@0...pl> wrote:
    > No i to mi się podoba, nareszcie ktoś się zajął imbecylami którzy
    > bezprawnie zajmują miejsca niepełnosprawnych.

    Tylko, ze kazdy moze taka blokade pociac na kawalki i pojechac.

  • 6. Data: 2009-02-18 15:54:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 13:56:57 +0100, Marian Paździoch napisał(a):

    > Przeklejam z pl.misc.samochody i zachęcam do dyskusji bo większość tutaj
    > miała zdaje się inne opinie (co nie znaczy, że uważam iż prokuratura ma
    > rację).

    Nikt nie powiedział, że działanie tej firmy jest zgodne z prawem. Czytaj ze
    zrozumieniem. Zwróć uwagę na jakiej podstawie prokuratura miała wszcząć
    śledztwo. Ten radny-nieporadny złożył zawiadomienie o OSZUSTWIE. A o jakim
    oszustwie tu może być mowa, skoro koszty są znane właścicielowi auta? Wszak
    są tabliczki i jest napisane ile kosztuje parkowanie na miejscu dla
    inwalidy.

    To jednak nie przesądza przecież wcale o tym, że zakładanie blokad jest
    legalne, bo nie tym zajmowała się prokuratura!

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-02-18 19:59:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przeklejam z pl.misc.samochody i zachęcam do dyskusji bo większość tutaj
    > miała zdaje się inne opinie (co nie znaczy, że uważam iż prokuratura ma
    > rację).
    > http://tinyurl.com/acwxwm

    Nasze opinie dotyczyły zakładania blokad, za zajmowanie miejsc
    inwalidzkich. W artykule mowa o tymczasowym zatrzymaniu rzeczy na poczet
    opłaty parkingowej wynoszącej w tym miejscu 300 zł. To trochę inna klasa
    problemu i nie do zastosowania w każdym miejscu.

  • 8. Data: 2009-02-18 20:01:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To jednak nie przesądza przecież wcale o tym, że zakładanie blokad jest
    > legalne, bo nie tym zajmowała się prokuratura!

    Mam poważną wątpliwość, czy zastosowanie przez firmę ochroniarską blokady
    nie stanowi przekroczenia uprawnień z Ustawy o ochronie Osób i Mienia
    wynikającego z faktu, ze stosowanie blokad normują osobne przepisy, które
    dopuszczają ich stosowanie tylko przez organa państwa.

  • 9. Data: 2009-02-18 22:35:02
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    Marian Paździoch pisze:
    > Przeklejam z pl.misc.samochody i zachęcam do dyskusji bo większość tutaj
    > miała zdaje się inne opinie (co nie znaczy, że uważam iż prokuratura ma
    > rację).
    >
    > http://tinyurl.com/acwxwm

    A co jeśli rozbroję blokadę (uszkadzając ją/nieuszkadzając) i odjadę?

  • 10. Data: 2009-02-19 08:32:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A które konkretnie?
    JaC