  • 71. Data: 2009-11-10 13:54:22
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    news:6694b365-42c5-4c07-95f0-ee01ee6794f7@g22g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > a co w zimie jak snieg zasypie namalowane pasy? sa jakies znaki
    > pionowe informujace o "nietypowym" rondzie?

    tak, sa

  • 72. Data: 2009-11-10 13:55:46
    Od: GK <g...@g...pl>

    WS pisze:

    > a co w zimie jak snieg zasypie namalowane pasy? sa jakies znaki
    > pionowe informujace o "nietypowym" rondzie?
    > bo jak nie, to sady beda mialy sporo pracy ;)
    >
    > WS

    Może być ciekawie, jak spadnie śnieg. Np. w Łodzi na Przybyszewskiego (3
    pasy) zmieniono organizację ruchu tak, że za jednym ze skrzyżowań pas
    środkowy przechodzi w lewy, a pas prawy w środkowy. Z pasa lewego można
    tylko skręcić w lewo. I teraz ciekawie będzie jak spadnie śnieg i
    zasypie oznakowanie poziome. Innego oznakowania - brak.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 73. Data: 2009-11-10 13:57:13
    Od: GK <g...@g...pl>

    witek pisze:

    > No i?
    >

    > to ile wedlug ciebie tam jest pasow ruchu?
    > Bo ja twierdze, ze jeden.

    A ile się aut zmieściło koło siebie?
    Jedno? To w czym problem? Znaczy to drugie po trawniku jechało czy jak?
    A skoro zmieściły się dwa, znaczy są dwa pasy ruchu...

  • 74. Data: 2009-11-10 14:00:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A dlaczego?

    dlatego ze tak ajest idea ronda, ma luatwiac przejazd i go uplynniac, i jak
    sa wiecej niz jeden pas na nim, nie wazne czy wyznaczony czy nie, to kazdy
    sredniowyedukowany kierowca, wie ze skrajny sluzy do zjezdzania najblizszym
    zjazdem, w ostatecznosci drugim, a nie kolejnym czy wrecz do "zawracania"

    > straszne. Ten jego samochod jest taki długi, ze zawinął sie dookoła ronda
    > i ci ze srodka nie mogą zjechać.

    nie, ale jak sie trafi kilku takich matolow, a ty bedziesz na wewnetrznym,
    to w zyciu z ronda nie zjedzisz, chyba ze z pomoca wymuszenia pierszenstwa

  • 75. Data: 2009-11-10 14:03:22
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    witek pisze:

    > No i?
    >

    > to ile wedlug ciebie tam jest pasow ruchu?
    > Bo ja twierdze, ze jeden.

    Twierdzisz, że na tym rondzie (skrzyżowaniu) nie zmieściłyby się obok
    siebie dwa samochody?
    Może widziałeś to rondo w rzeczywistości ale ja czerpie z tej wypowiedzi
    zawartej w jednym z linków podanych przez wątkodawcę:

    "Ale rondo Dmowskiego nie ma wyznaczonych pasów ruchu.

    - Nie zmienia to faktu, że na jezdni ronda mieszczą się dwa samochody,
    więc zgodnie z prawem o ruchu drogowym, mamy dwa pasy ruchu"

  • 76. Data: 2009-11-10 14:14:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GK wrote:

    > A ile się aut zmieściło koło siebie?
    > Jedno? To w czym problem? Znaczy to drugie po trawniku jechało czy jak?
    > A skoro zmieściły się dwa, znaczy są dwa pasy ruchu...

    A jak się mieści 7 rowerów to jest siedem pasów?

  • 77. Data: 2009-11-10 14:15:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > A jak się mieści 7 rowerów to jest siedem pasów?

    Jeśli rower to pojazd wielośladowy, to tak.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2009-11-10 14:15:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wombi wrote:

    > Twierdzisz, że na tym rondzie (skrzyżowaniu) nie zmieściłyby się obok
    > siebie dwa samochody?

    A jakie to ma znaczenie.

    Mieści się 7 rowerów, 2 osobowe i 1 cieżarówka

    To ile tam jest pasów?

    > - Nie zmienia to faktu, że na jezdni ronda mieszczą się dwa samochody,
    > więc zgodnie z prawem o ruchu drogowym, mamy dwa pasy ruchu"

    mieści się różna ilośc samochdów.

  • 79. Data: 2009-11-10 14:16:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > A jakie to ma znaczenie.
    >
    > Mieści się 7 rowerów, 2 osobowe i 1 cieżarówka
    >
    > To ile tam jest pasów?

    3.

    > mieści się różna ilośc samochdów.

    A czy to jego wina, że wedle prawa jest tyle pasów, ile się zmieści
    samochodów?

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2009-11-10 14:16:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GK wrote:

    > Jeśli się zmieszczą 4 auta obok siebie to i cztery :-)

    czyli mamy dynamiczną ilość pasów

    no to sie nie dziwe, ze biegli mieli problem.