  • Data: 2006-05-22 17:27:44
    Temat: Re: [PORD] Jazda na rolkach
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Toteż traktuje się je jak pieszych.
    Wcale tak nie jest, to po pierwsze, bo to pchającego wózek traktuje
    się dalej jako pieszego, a nie sam wozek. Po drugie, ja odniosłem się
    do twego stwierdzenia, z którego wynia, iż, aby to coś było pojazdem,
    to powinno spełniać warunki techniczne wymienione w rozp. Dałem
    przykład, że np. wózek dziecinny warunków nie spełnia, a pojazdem
    oczywiście jest i do tego przeznaczonym po poruszania sie po drodze.
    Stwierdziłeś, że "nie wolno na rolkach jeździć ani po jezdniach, ani
    po chodnikach", ale przeciez nie ma takiego prawnego zakazu. Dalej
    piszesz, że: " W praktyce utarło się przyjmowanie, że rolkarz czy
    deskorolkarz jest po prostu pieszym". Skoro tak, jest to pieszy, to
    oczywiście może się po drodze poruszać, czyli sam sobie przeczysz,
    pisząc raz tak, a innym razem odwrotnie (podobnie stwierdzasz, że
    rolki są pojazdem, ale nie są, bo nie mogą się po drogach poruszać).

    --
    Artur Golański