  • 11. Data: 2005-10-04 14:45:50
    Temat: Re: POLSKA - państwo bezprawia urzędników, sądownictwa i komorników
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 paź o godzinie 15:06, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Skoro wyrok jest prawomocny to trzeba płacić, choćby dług był spłacony
    > już przed wydaniem tego wyroku. I tyle.

    Po raz drugi?
    A potem może po raz trzeci...piąty.....
    Komornik przecież przeprowadza egzekucję po jakimś czasie - nie działa
    przecież w dzień uprawomocnienia się wyroku.
    Jeżeli dłużnik wiedział że wyrok i tak jest, to po prostu spłacił go.
    Natomiast komornik nie był tego świadom i przyszedł wykonać "egzekucję" -
    nie przyjmując do wiadomości że wyrok został "wykonany" przez dłużnika
    samoczynnie - bez czekania na wizytę komornika.

    Nie rozumiem w jaki sposób wpadłeś na tak genialny sposób by dwa razy
    płacić za to samo. Ale niech to pozostanie twoją słodką tajemnicą ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 12. Data: 2005-10-04 14:51:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Pisząc, że studia prawnicze lub administracyjne, to żadne wykształcenie
    > obrażasz tu kilka osób.

    Pozwolę sobie zauważyć, że nie do końca wniknąłeś w temat. UoKSiE ma wiele
    artykułów. Oprócz dziesiątego przeczytaj także 102, potem wyszukaj w
    Rzeczpospolitej (żółte strony) artykuł na temat pierwszej rozprawy przed NSA
    dotyczącej ustawy o dostępie do informacji publicznej (jeśli nie uda Ci się
    wyszukać, to jutro podeślę link). Ta sprawa dotyczyła właśnie wykształcenia
    komornika, skarżący to ja. Wybacz ale ja zazwyczaj nie staram się pisać głupot,
    nie mam też zamiaru nikogo obrażać. Do 2008 r. komornikami nadal będą
    elektromonterzy i przedstawiciele innych, wielce szanowanych zawodów. Jeśli
    nadal nie wierzysz to sprawdź na www.komornik.pl którzy komornicy i do kiedy
    mają uzupełnić wykształcenie (jeśli będzie dostępne archiwum strony). Ja
    rozumiem, że sytuacja jest absurdalna, ale przecież to nie ja ją wymyśliłem.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 13. Data: 2005-10-04 14:58:00
    Od: " " <c...@g...pl>

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

    [...]
> [...]
    >
    > Nie rozumiem w jaki sposób wpadłeś na tak genialny sposób by dwa razy
    > płacić za to samo. Ale niech to pozostanie twoją słodką tajemnicą ;)

    Dokładnie tak było jak piszesz, tylko pytanie czy to się dzieje w myśl prawa?
    komornika nie interesują dowody wpłaty które mu pokazuję tylko chce
    dokonać "zaboru mienia". Czy w tym przypadku komornik mógł wtargnąć do
    mieszkania będąc poinformowanym o wykonaniu wyroku ?

    jak ukarać chama za chamski sposób w jaki się obszedł z moją rodziną ? powiem
    tyle - facet ma ogromne szczęscide że mnie tam nie było. Zazwyczaj jestem
    spokojnym człowiekiem ale facet zostałby znokautowany...Wtedy przynajmniej
    wiedziałbym za co chcą mnie ukarać...
    Tak sobie myślę że skoro nie ma innych metod dochodzenia ewidentnycgh swoich
    racji to po co się męczyć...jest wielu chętnych którzy za flaszkę wina nauczą
    chama pokory...Czy tędy droga?
    Panowie z PIS-u zróbcie z tym porządek bo inaczej będzie źle...

  • 14. Data: 2005-10-04 14:58:09
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <c...@g...pl> naskrobał/a w

    > czy ja jestem nienormalny czy naprawde to działa w taki sposób że
    > dla komornika liczy się tylko nakaz sądu i nie ma znaczenia dla
    > niego to czy wyrok sądu o zapłacie wykonałeś bo te fakty go nie
    > interesują. Przychodzi po to by sie obłowić. TO NAJGŁUPSZA RZECZ
    > JAKĄ SŁYSZAŁEM. ale cóż jaki kraj, taki system.

    Jeśli rozmawiałeś z nim w podobnym stylu jak twoje posty, to nic
    dziwnego, że go nic nie obchodzi.

    Tym kto zawinił jest PEC, więc najpierw tam wyjaśnij, jak mogli zlecić
    egzekucję zapłaconych należności (Może to coś nowego? Może tamte
    pieniądze zostały zaliczone na poczet czegoś innego? Na przykład mój PEC
    bardzo, bardzo dziwnie rozlicza.). Jeżli okaże się, że nie masz tam
    zaległości, weź od nich pismo do komornika i domagaj się umorzenia.

  • 15. Data: 2005-10-04 15:09:25
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jeśli nie uda Ci się
    > wyszukać, to jutro podeślę link

    Wyszukałem, ale już płatne:

    Rzepa, Nr 173 - piątek, 26.07.2002 "Urzędnicy zdezorientowani, obywatele
    zawiedzeni",
    http://www.rzeczpospolita.pl/a/rz/2002/07/20020726/2
    00207260050.html?
    k=on;t=2001060420021004

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 16. Data: 2005-10-04 15:10:00
    Od: " " <c...@g...pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > bardzo, bardzo dziwnie rozlicza.). Jeżli okaże się, że nie masz tam
    > zaległości, weź od nich pismo do komornika i domagaj się umorzenia.

    Chyba żartujesz ?? jak mam traktować delikwenta który dokonuje najazdu na
    moją własność i domaga się czegoś co już dawno zostało spłacone ? z co do PEC-
    u to nie sądzisz że mnie to nie powinno interesować ? Zadłużenie nie powstało
    dlatego że nie płaciłem bo nie miałem ale dlatego że PEC nie wywiązał się ze
    swoich ustnych obietnic oraz wielokrotnie kłamał co i zapewne teraz czyni.
    Z nimi konakt jest bezcelowy, to POlityczna spółka a ja jestem dla nich
    niewygodny bo piszę głośno o korupcji w tej spółce. Pewnie dlatego robią "na
    złość"

  • 17. Data: 2005-10-04 15:40:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur Ch. napisał(a):

    [ciach ...]

    Weź pod uwagę że moja wypowiedź była po pierwszym niezbyt jasnym poście,
    z którego wynikało iż zapłata nastąpiła przed wyrokiem.
    Skoro nastąpiła po wyroku więc w chwili jego wydania dług istniał - więc
    nie wiem czemu autor dziwi się że wyrok został wydany. Takie zdziwienie
    byłoby uzasadnione, gdyby zapłata nastąpiła właśnie przed wyrokiem.
    Nie mogę być jasnowidzem, jak ktoś nieskładnie przedstawia stan faktyczny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 18. Data: 2005-10-04 15:59:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > nie przyjmując do wiadomości że wyrok został "wykonany" przez dłużnika
    > samoczynnie - bez czekania na wizytę komornika.

    to kiedy i w jaki sposób podaną informację komornik _może_ przyjąć do
    wiadomości regulują przepisy
    na przykład art.822 kpc
    a jeśli komornik nie przyjmuje do wiadomości, to dłużnikowi służą
    odpowiednie środki (powództwo przeciwegzekucyjne)
    nie należy do tych środków awanturowanie się z komornikiem...

    KG

  • 19. Data: 2005-10-05 06:01:52
    Od: Schwester <j...@c...com>

    c...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > pracowników iż "jest w terenie" ( nie był bo auto stoi wciąż pod kancelarią )
    >
    > Myślę sobie iż zadzwonie do sądu - czyli instytucji nadrzędnej...i co ? i
    > klapa...mogę napisać skarge którą będą rozpatrywać miesiącami a ten cham
    > Chmura bezprawnie wyniesie mi pół mieszkania !
    >
    > Ludzie czy my żyjemy w Państwie prawa ?? Co to jest by komornik mógł
    > bezkarnie, niekompetetnie szargać komuś nerwy ?!
    >
    > Rozważam oddanie sprawy do prokuratury i policji. Poradźcie co powinieniem
    > zrobić by oczyścić się ( tylko z czego ???? ) i ikarać komornika Chmure i

    Czy jeśli komornik nie wylegitymował się, to można go "poturbować",
    obezwładnić wezwać policję (w ramach obrony koniecznej)?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 20. Data: 2005-10-05 08:55:23
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <c...@g...pl> naskrobał/a w

    > Chyba żartujesz?? jak mam traktować delikwenta który dokonuje
    > najazdu na moją własność i domaga się czegoś co już dawno zostało
    > spłacone?

    Ten "delikwent" działa na podstawie wyroku sądu i w imieniu RP. Jego
    praca polega na najeżdżaniu.

    > z co do PEC- u to nie sądzisz że mnie to nie powinno
    > interesować?

    Jeśli nie ciebie, to kogo?

    > Zadłużenie nie powstało dlatego że nie płaciłem bo nie
    > miałem ale dlatego że PEC nie wywiązał się ze swoich ustnych
    > obietnic oraz wielokrotnie kłamał co i zapewne teraz czyni.

    Biurokracja. Ustne obietnice możesz sobie wsadzić... gdzie chcesz. I nie
    tylko w tym PECu.