    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Date: Tue, 27 Jan 2009 23:42:20 +0100

    > tylko przejscie dla pieszych
    > drogi rowerowej w ogole nie ma, nie mowiac o przejedzie dla rowerow
    > pisalem wielokrotnie w tym watku
    >
    > poza tym przejazd dla rowerow to nie taka prosta sprawa
    > droge "latwo" zrobic - maluja pas na chodniku albo debile na poboczu drogi
    > ustawia odpowiedni znak
    > tyle, ze jak to droga dla rowerow, to samochod wtedy w ogole nie powinien
    > po niej sie poruszac, a jak z naprzeciwka wali ciezarowka na trzeciego, to
    > nikt sie raczej nie bedzie zastanawiac, zreszta nie tylko w takich
> [...]

    Jezeli jest tak jak piszesz to Twój ojciec nie ma się czego obawiać.
    Rowerzysta wtargnął na przejście dla pieszych jadąc rowerem.
    W tym przypadku to on jest winnym.
    W podobny sposób zginął mój znajomy na przejściu dla pieszych jadąc na
    rowerze. Wyrok był jeden, bo nie mógł być inny - winnym był mój znjomy.
    Co do ojca i jego występowania w sprawie w charakterze podejrzanego. Widzisz
    takie głupie mamy prawo, ze człowiek musi udowadnia, iż nie jest wielbładem
    :)
    Uważam, ze sąd powinien rozstrzygnąć na korzyść ojca. Chyba, ze sąd mu
    udowodni, iż widział tego rowerzystę i był w stanie uniknąć tego wypadku,
    ale to ojciec sam musiał by złożyć takie zeznanie, choć nie wiem na ile
    mogło by to zmienić postanowienie sądu.